Naše práce
Rozjeli jsme UFC v ČR - Rekordní prodeje PPV
Strategie prodeje UFC eventu od 2020. Naše práce podstatně zvýšila zájem o UFC v ČR. Z nuly na tisíce prodejů PPV za den. Přečtěte si naši práci při propagaci eventu UFC 295 s Jiřím "BJP" Procházkou. Zvýšení výkonu v Google Ads, Sklik, Facebook, Instagram a efektivní zásah pro budování povědomí na Facebook, Instagram, TikTok Youtube, Google Ads, Sklik, Adform, X (Twitter), přímý nákup aj.
Výrazné zvýšení tržeb a snížení PNO na Facebook a Instagram. Case study bV24 - Pompo.
Podívejte se jak jsme pomocí efektivní strategie a vytvoření prodejní kreativy dosáhli k výraznému zvýšení tržeb a snížení PNO na Facebooku a Instagramu.
Příprava nové strategie značky pro expanzi na celý evropský trh
Kreativa, webdesign, online a offline strategie prodeje. Od stánku pro výstavy v ČR a zahraničí, přes balení produktu až po vysoce efektivní řešení kampaní na sociálních sítích a v dalších médiích.
Mnohonásobné zvýšení konverznosti eshopu o stovky procent
Vytvoření grafického návrhu a naprogramování. Ověřené a funkční řešení webdesignu Jsme Shoptet Premium Partner.
Nárůst leadů od stovek k tisícům měsíčně
Podívejte se jak jsme zvýšili počty zájemců o placenou TV na tisíce měsíčně
Přivedení stovek zájemců o práci z ČR a Bulharska během 14 dní - HR kampaň
Přečtěte si jak jsme pro našeho klienta komplexně připravili stratetigi pro úspěšnou HR kampaň od vytvoření webu a správu kampaní v online systémech Facebook, Instagram, Google Ads, Sklik. Díky, které jsme přivedli stovky zájemců o práci z ČR a Bulharska během 14 dní.
Ocenění od Seznamu - Nejlepší Black Friday strategie v ČR, které jsme získali již druhý rok po sobě
Zisk ocenění od firmy Seznam za nejlepší strategii v ČR. Kompletní realizace kampaně od grafického návrhu po nasazení včetně vytvoření strategie pro tuto kampaň.
Vytvoření aplikace pro sběr leadů (zájemců o práci)
Kompletní realizace od grafického návrhu pro naprogramování včetně naplánování a organizace eventu pro sběr leadů (zájemců o práci). Aplikaci je možné využít jak pro přidání potencionálního zájemce, tak i pro podpis smlouvy zákazníka.
Case study bV24 - VAVEX, Facebook a Instagram
Podívejte se, jak jsme pomohli klientovi rozjet kampaně pro Facebook a Instagram na tržby ve stovkách tisíc Kč při PNO 12,8 %.
Jak jsme pomohli klientovi s expanzí na polský trh
Case study bV24 – Plagio. Klient se zabývá výrobou zdravotnických pomůcek pomocí 3D tisku. Zvyšení počtu konverzí z Google Ads, Facebook, Instagram, LinkedIn aj.
Ocenění od Seznamu - Nejlepší Black Friday strategie v ČR - pro kampaně klienta Telly
Zisk ocenění od firmy Seznam za nejlepší strategii v ČR - potvrzení kvality znalosti chování zákazníků, využití dat a reklamních systémů.
Ukázka výkonu - Telly (pay TV), Lead Ads - Facebook a Instagram
Růst leadů (odeslaných formulářů) o 84 % a snížení CPA (ceny za akvizici) o 52 %.
Ukázka výkonu - ecommerce - prodej kosmetiky
Jak jsme klientovi s unikátním produktem v rámci kosmetiky meziročně zvýšili tržby o 54 % a PNO jsme drželi pod stanovenou hranicí pro potřebu dobré rentability.
Ukázka výkonu - ecommerce - prodej zlatých šperků
Meziroční porovnání vánočních kampaní. Růst prodejů o 116 %, při PNO podstatně pod stanovenou hranicí rentability.
Ukázka výkonu - ecommerce - prodej krmiv
Klientovi jsme meziročně zvýšili prodeje o 55 % v řádu milionu korun a předchozí skvělé PNO jsme ještě snížili na 9,71 %
Kreativní a komunikační koncept - BioKošíky - Facebook, Instagram, Youtube, Sklik video
Pro prodejce regionálních potravin jsme vytvořili povedený komunikační a kreativní koncept, který prohloubil vztah zákazníků ke značce, zvýšili jejich retenci a přivedl nové.
Rebranding významného českého poskytovatele internetové televize DIGI TV na Telly
Klient Telly
Pro klienta zajišťujeme:
Strategie, PPC kampaně - Google Ads, Seznam Sklik, sociální sítě Facebook, Instagram, TikTok, Twitter, YouTube, Adform, Criteo, mediální nákup
Jeden z největších českých poskytovatelů služeb internetové televize DIGI TV chtěl provést rebrand na novou značku Telly. Naše full servisová agentura měla na starosti komplexní komunikaci této změny prostřednictvím digitálních médií, jako Google Ads, Seznam Sklik, Facebook, Instagram, YouTube, Adform a s tím související mediální nákup. Tento rebrand byl plánovaný delší dobu, bohužel tehdy nastala pandemie Covid-19, což situaci zkomplikovalo. Avšak vše již bylo připraveno a start kampaně nebylo možné odložit, a tak rebrand značky proběhl v opravdu turbulentní době, kdy všechny firmy včetně velkých globálních partnerů Telly přecházely na home office. Rebrand Telly byl vzhledem k této situaci opravdu hektický i vzrušující a nás těší, že klient náš výkon ohodnotil jako bezchybný a mohl se na nás vždy 100% spolehnout.
B2B - trh Evropa, USA, Kanada
Zvýšení povědomí ve světě o nabídce řešení v oboru výroby zdravotnických pomůcek
Klient: Invent Medical Group
Pro klienta zajišťujeme:
Strategie, performance, sociální sítě, brand building, RTB
Po úspěšné spolupráci při vstupu divize Plagio na polský trh jsme s klientem začali pracovat na novém projektu. Tím bylo zvýšení povědomí o nabídce řešení celé skupiny Invent Medical Group v oblasti zdravotních pomůcek tvořených na míru pacientovi díky unikátní metodě zpracování dat a následné možné výrobě prostřednictvím 3D tisku. Kampaně jsou cílené na B2B za účelem oslovení potřebné cílové skupiny potenciálních partnerů a odborníků v oboru. V kampaních jsme využili profesní sociální síť LinkedIn a PPC reklamy v Google Ads pro trhy v Evropě, USA a Kanadě.
Case study bV24 - DIGI TV, Performance a Brand:
Podívejte se jak jsme pravidelnou optimalizací, automatizací a znalostí problematiky klienta zvýšili konverze o více než 100 %.
B2C - CZ trh, cestovní ruch
Komplexní nová komunikace hotelu od webu po PPC kampaně
Klient - Wellness Hotel Harmony, Crown a.s.
Pro klienta zajišťujeme:
Strategie, web design, UX, CRO, fotografie, tvorba webu, kreativa, komunikace firmy, PPC reklama Google Ads, Sklik, Facebook, Instagram
Klientovi jsme na začátku pandemie Covid-19, tj. březen 2020, doporučili na základě naší predikce vývoje trhu začít pracovat na změně v komunikaci dle očekávaných potřeb zákazníků po rozvolnění.
V rámci toho jsme s klientem konzultovali nový byznys model, cílovou skupinu a jak ji nejlépe oslovit. Očekávali jsme potřebu větší orientace na českého zákazníka, podle toho jsme nastavili služby, možnosti trávení volného času v okolí apod. Součástí byly také nové webové stránky, do kterých jsme zakomponovali dané poznatky. Naším cílem bylo, aby se uživatelé chtěli po návštěvě webové prezentace v hotelu ubytovat. Kromě návrhu rozložení webu a obsahu jsme pro uskutečnění naší představy výsledného řešení webdesignu hotel nově nafotili. Dané materiály jsme využili nejen na webu hotelu, ale také v reklamách pro Google Ads, Seznam Sklik a na sociálních sítích Facebook a Instagram.
Výsledkem byla jasná strategie zaměřená na uspokojení potřeb zákazníků, kterou doplňovala jak nabídka hotelu, tak i design webu a reklamní kampaně. Zákazník pak měl ucelenou představu o nabídce hotelu. Klientovi jsme podstatně zvedli návštěvnost webu v rámci SEO i online inzerce, a co je nejdůležitější, díky dobře zvládnuté CRO/UX jsme také výrazně zvedli konverznost. Díky tomu klient následně vynakládal menší investice na zisk jednoho zákazníka.
Výsledkem bylo, že v létě 2020 měl hotel o 20 % lepší obsazenost než v roce 2019, v létě roku 2021 byla obsazenost zcela zaplněna. Díky celkové strategii a připraveným materiálům je možné jejich opětovné využití v budoucích kampaních dle potřeb sezóny a případně také v rámci dalších prodejních kanálů za účelem prezentace hotelu.