Vyhráli jsme v Sklik výzvě Nejlepší strategie pro Black Friday v ČR s kampaněmi pro našeho klienta Telly. "Black Friday je jedno z nejočekávanějších marketingových období v roce. Díky Skliku jsme dokázali oslovit publikum v celém frameworku SEE - THINK - DO - CARE," říká náš Co-Founder & Head of Marketing Pavel Buroň.
Spolupráce bV24 a Telly
Pro klienta Telly pracujeme více než 5 let a řídíme kampaně ve všech online systémech a zajišťujeme mediální nákup. Práce s daty zákazníků a personalizace reklamy dle nákupní fáze zákazníka je pro nás stěžejní.
O klientovi
Telly s.r.o. - pod značkou Telly (dříve DIGI TV) patří v ČR mezi přední poskytovatele satelitní a internetové televize. Je také poskytovatelem internetového připojení a pod značkou LAMA mobile nabízí mobilní volání a přenos dat.
Práce s jednotlivými typy cílení
V rámci kampaní Black Friday jsme využili:
Jednoduchou obsahovou kampaň
- Internetová TV Telly je vhodná pro každého a tento typ kampaně nám poskytl skvělou možnost oslovení širokého publika a zvýšení trafficu s nízkou CPC ve fázi SEE.
Kontextové cílení dle klíčových slov
- Cílení v obsahové síti dle klíčových slov bylo efektivní volbou pro zobrazování relevantní nabídky uživatelům, kteří se zajímají o televizi. Toto cílení jsme využili ve fázi THINK.
Retargetingové seznamy z webu
- Ve fázi DO jsme zacílili na retargetingové krátkodobé, a vzhledem ke skvělé nabídce produktu i na dlouhodobé seznamy uživatelů z webu.
Vlastní seznamy zákazníků
- Toto cílení jsme využili ve fázi CARE pro upsell. Publika importujeme automaticky z Lead Hubu.
Podíl jednotlivých typů cílení:
Typ cílení | Podíl z utracené částky |
Jednoduchá obsahová kampaň | 26% |
Klíčová slova | 36% |
Retargeting | 28% |
Vlastní seznamy | 10% |
Práce se strukturou kampaní/sestav
V agentuře bV24 kampaně v obsahové síti v Skliku vždy rozdělujeme na akviziční, retargetingové a vlastní seznamy zákazníků. To stejné praktikujeme u jednotlivých formátů reklam, tj. kombinovaná reklama, bannery, branding, video. Tento typ struktury se nám osvědčil pro efektivní nastavení i optimalizaci kampaní jak z hlediska výkonu, tak i času a přehlednosti. Podobně jsme pracovali i se strukturou sestav, tj. dle typu cílení a u retargetingu rozdělení dle dnů.
Originalita a efektivita strategie
V akvizici jsme v kombinované reklamě komunikovali sdělení, že se jedná o nabídku internetové TV a také akci Black Friday, v retargetingu a pro cílení na vlastní seznamy jsme se snažili co nejvíce komunikovat akci Black Friday. Dále jsme tuto akci komunikovali i prostřednictvím bannerů. Pro retargeting a vlastní seznamy jsme navíc využili branding, který nám poskytl vyšší vizibilitu a zásah relevantního publika, které již projevilo zájem o internetovou TV Telly.
Podíl jednotlivých formátů reklamy:
Formát | Podíl z utracené částky |
Kombinovaná reklama | 54% |
Bannery | 38% |
Branding | 8% |
Všechny reklamy jsme měli označené speciálními UTM parametry, díky tomu jsme vytvořili retargetingová publika uživatelů, které jsme zasáhli během akce Black Friday a které můžeme oslovit s relevantní nabídkou i v budoucnu.
Pokud chcete optimalizovat své kampaně, neváhejte nás kontaktovat.