Vyhráli jsme v Sklik výzvě Nejlepší strategie pro Black Friday v ČR s kampaněmi pro našeho klienta Telly. "Black Friday je jedno z nejočekávanějších marketingových období v roce. Díky Skliku jsme dokázali oslovit publikum v celém frameworku SEE - THINK - DO - CARE," říká náš Co-Founder & Head of Marketing Pavel Buroň.


Spolupráce bV24 a Telly

Pro klienta Telly pracujeme více než 5 let a řídíme kampaně ve všech online systémech a zajišťujeme mediální nákup. Práce s daty zákazníků a personalizace reklamy dle nákupní fáze zákazníka je pro nás stěžejní. 


O klientovi

Telly s.r.o. - pod značkou Telly (dříve DIGI TV) patří v ČR mezi přední poskytovatele satelitní a internetové televize. Je také poskytovatelem internetového připojení a pod značkou LAMA mobile nabízí mobilní volání a přenos dat.


Práce s jednotlivými typy cílení

V rámci kampaní Black Friday jsme využili:

Jednoduchou obsahovou kampaň

  • Internetová TV Telly je vhodná pro každého a tento typ kampaně nám poskytl skvělou možnost oslovení širokého publika a zvýšení trafficu s nízkou CPC ve fázi SEE.

Kontextové cílení dle klíčových slov

  • Cílení v obsahové síti dle klíčových slov bylo efektivní volbou pro zobrazování relevantní nabídky uživatelům, kteří se zajímají o televizi. Toto cílení jsme využili ve fázi THINK.

Retargetingové seznamy z webu

  • Ve fázi DO jsme zacílili na retargetingové krátkodobé, a vzhledem ke skvělé nabídce produktu i na dlouhodobé seznamy uživatelů z webu.

Vlastní seznamy zákazníků

  • Toto cílení jsme využili ve fázi CARE pro upsell. Publika importujeme automaticky z Lead Hubu.


Podíl jednotlivých typů cílení:

Typ cílení Podíl z utracené částky
Jednoduchá obsahová kampaň 26%
Klíčová slova 36%
Retargeting 28%
Vlastní seznamy 10%


Práce se strukturou kampaní/sestav

V agentuře bV24 kampaně v obsahové síti v Skliku vždy rozdělujeme na akviziční, retargetingové a vlastní seznamy zákazníků. To stejné praktikujeme u jednotlivých formátů reklam, tj. kombinovaná reklama, bannery, branding, video. Tento typ struktury se nám osvědčil pro efektivní nastavení i optimalizaci kampaní jak z hlediska výkonu, tak i času a přehlednosti. Podobně jsme pracovali i se strukturou sestav, tj. dle typu cílení a u retargetingu rozdělení dle dnů.

Originalita a efektivita strategie

V akvizici jsme v kombinované reklamě komunikovali sdělení, že se jedná o nabídku internetové TV a také akci Black Friday, v retargetingu a pro cílení na vlastní seznamy jsme se snažili co nejvíce komunikovat akci Black Friday. Dále jsme tuto akci komunikovali i prostřednictvím bannerů. Pro retargeting a vlastní seznamy jsme navíc využili branding, který nám poskytl vyšší vizibilitu a zásah relevantního publika, které již projevilo zájem o internetovou TV Telly.


Podíl jednotlivých formátů reklamy:

Formát Podíl z utracené částky
Kombinovaná reklama 54%
Bannery 38%
Branding 8%


Všechny reklamy jsme měli označené speciálními UTM parametry, díky tomu jsme vytvořili retargetingová publika uživatelů, které jsme zasáhli během akce Black Friday a které můžeme oslovit s relevantní nabídkou i v budoucnu.

Pokud chcete optimalizovat své kampaně, neváhejte nás kontaktovat.