RTB reklama v televizi - HbbTV
HbbTV neboli hybridní televize kombinuje televizní vysílání s širokopásmovým internetem. Prostřednictvím červeného tlačítka HbbTV umožňuje divákovi využít videotéky, televizní programy nebo třeba předpovědi počasí.
Televizní kampaně dosahují až 40 krát větší zapamatovatelnosti vaší značky než jiné druhy reklamy, tudíž je reklama v HbbTV perfektní volbou, jak se dostat na televizní obrazovky s nižším rozpočtem.
Výhody reklamy v HbbTV:
- Zobrazuje se jen po přímé interaktivitě diváka, tedy pouze v jeho přítomnosti
- Cílení reklamy na relevantní skupiny diváků
- Cílení reklamy na diváky ve věku 25 až 54 let
- Kampaně v HbbTV generují vysoké CTR - až 3 %
- Call-to-action tlačítka směřující diváky do speciální aplikace pro zanechání leadu (např. telefon)
Formáty reklamy v HbbTV
- TV Banner a XXL Banner
- Instream
- Switchroll
- Push 2 Play
Statistiky, které lze získat z reklamy v HbbTV
- Počet impresí
- Míra Interakce (CTR)
- Cena za interakci (CPC)
- Dokoukanost videí
- Konverze
- Cena za konverzi
Chci mít reklamu v HbbTV >