Září se pomalu chýlí ke konci, což znamená, že je nejvyšší čas připravit své marketingové kampaně na vánoční sezónu a především na Black Friday. Aby vaše prodeje během vánoční sezóny a Black Friday byly maximální, připravili jsme k této příležitosti několik tipů, které byste měli využít v rámci svého marketingového plánu pro inzerci na Facebooku a Instagramu.
Naše tipy pro tvorbu vánočních kampaní a reklam na Facebooku a Instagramu
Vánoční sezóna je pro firmy tou nejlepší příležitostí, jak maximalizovat své prodeje. Black Friday je navíc nejprodejnějším obdobím v roce. A proto byste neměli podcenit přípravu svých kampaní pro Facebook a Instagram. Připravili jsme pro vás pár tipů, které byste měli ve svých kampaních a reklamách na Facebooku a Instagramu využít:
- Začněte s vánočními kampaněmi včas - někteří lidé začínají s nákupem vánočních dárků brzy, a tak je vhodné zacílit na ně svými reklamami nejlépe již v září. Navíc tak nasbíráte návštěvnost, na kterou následně můžete zacílit své kampaně.
- Vytvořte pro své zákazníky průvodce nákupem vánočních dárků nebo třeba katalog s vašimi největšími vánočními hity.
- Zvyšte prodeje, získejte nové zákazníky a rozšiřte svou zákaznickou základnu pomocí výkonných a účinných nákupních kampaní Meta Advantage+.
- Propagujte relevantní produkty prostřednictvím katalogových reklam Advantage+ v remarketingu.
- Využijte ve svých kampaních videoreklamy, Stories a Reels. Tyto reklamy se často zobrazují na Facebooku a Instagramu v mobilním zařízení a upoutávají pozornost uživatele.
Využití těchto rad vám pomůže dosáhnout vašich marketingových cílů a maximalizovat prodeje během vánoční sezóny a Black Friday.
Vytvoříme vám účinnou marketingovou strategii na Vánoce a Black Friday
Chcete vytěžit ze svých kampaní a reklam maximum? Kontaktujte nás. Připravíme vám marketingovou strategii a vytvoříme vánoční kampaně na míru, a to jak na Facebooku a Instagramu, tak i v Google Ads, Skliku, na TikToku aj. Jsme dvojnásobným výhercem ocenění Nejlepší Black Friday strategie od Seznamu. Přečtěte si naše případové studie:
Vyhráli jsme výzvu Nejlepší strategie pro Black Friday v ČR od Seznamu
Opět jsme vyhráli ocenění Nejlepší Black Friday strategie od Seznamu