Remarketing, retargeting v AdWords, Sklik, Adform, Facebook
Pokud uživatelé opustí Vaše stránky, aniž by například něco koupili, můžeme tyto potenciální zákazníky oslovit, až budou prohlížet jiné weby. Jak? Pomocí remarketingu.
Remarketing/retargeting je efektivní funkce, pomocí které oslovíme jen uživatele, kteří dříve navštívili Vaše webové stránky, a zobrazíme jim Vaše reklamy v obsahových sítích AdWords, Sklik, Adform nebo na Facebooku.
Remarketing vs. Retargeting?
Funguje to stejně, akorát v AdWords se tato funkce nazývá remarketing, kdežto v Skliku, Adform a na Facebooku retargeting.
Výhody remarketingu?
- Oslovíme jen uživatele, kteří již v minulosti byli na Vašich webových stránkách
- Oslovíme jen uživatele, kteří si zobrazili určitou část Vašeho webu
- Vašim potencionálním zákazníkům můžeme zobrazit reklamní sdělení šité na míru nebo zvláštní nabídku, která je přiměje, aby se vrátili na Váš web a např. dokončili nákup, odeslali poptávku.
Jak často se reklama v remarketingu zobrazí?
- Reklamy můžeme uživatelům zobrazovat neomezeně
- Můžeme omezit frekvenci zobrazení – např. jednomu uživateli maximálně 4x za den
- Nastavíme časové období – např. po dobu 30 dnů od poslední návštěvy budeme Vašim potencionálním zákazníkům zobrazovat Vaše reklamy, nebo např. za 14 dnů co uživatel navštívil Váš web mu začneme zobrazovat Vaše reklamy
Dynamický remarketing, retargeting:
- Vašemu zákazníkovi zobrazíme produkty, které viděl na Vašem webu
- Lze nastavit v AdWords, v Skliku, v Adform i na Facebooku
Chci vytěžit z remarketingu maximum >