
Již potřetí v řadě jsme vyhráli výzvu Nejlepší Black Friday strategie v ČR od Seznamu, a to s naším klientem Skinso s.r.o.
Spolupráce s klientemKlient Skinso s.r.o. je výhradní distributor německé kosmetiky FacEvolution ve střední Evropě. Pro klienta jsme připravili kompletní komunikační kampaň, strategii značky, kreativu, webdesign, print, textaci a online videa včetně natáčení. Řídíme také expanzi v rámci střední Evropy.
Strategie a nastavení Black Friday kampaní
Během Black Friday týdne jsme propagovali růstové sérum na řasy hairPLUS se slevou a dárkem a dopravou zdarma. Naším cílem bylo v daném týdnu maximalizovat prodeje na e-shopu klienta. Ještě před Black Friday akcí jsme na daný produkt spustili Jednoduchou obsahovou kampaň pro akvizici nové návštěvnosti na webu. Během Black Friday týdne jsme pak v remarketingu cílili na nově nasbírané návštěvníky webu, ale také jsme oslovili i dlouhodobá publika, včetně uživatelů z minulé vánoční sezóny. Nezapomněli jsme využít i cílení na vlastní seznamy zákazníků. V reklamách jsme kromě akční nabídky, vlastností a výhod produktu zdůrazňovali i časovou omezenost akce.
Abychom byli cílové skupině co nejvíce na očích, využili jsme v remarketingu celou řadu formátů, pro které jsme také připravili kreativy - bannery, branding, kombinované reklamy, Sklik video a dynamický retargeting. Samozřejmostí byly i reklamy ve vyhledávání.
Optimalizace kampaně
V průběhu daného týdne jsme neustále sledovali výkon kampaní a na základě jejich výsledků jsme prováděli potřebné optimalizace, jako např. úpravy CPC, CPT nebo frekvence zobrazování reklam. Vzhledem k vysoké konkurenci během tohoto období bylo potřeba zvyšovat cenové nabídky i frekvenci zobrazování, abychom byli co nejvíce viditelní.
Výsledky Black Friday akce
Během Black Friday týdne jsme dosáhli 950% nárůstu konverzí a 928% nárůstu tržeb oproti předchozímu týdnu, přičemž obě metriky PNO i CPA klesly o 66 %. Dosáhli jsme vysokého počtu zobrazení reklamy a také jsme klientovi přivedli na web novou návštěvnost. Z těchto důvodů považujeme Black Friday kampaně za velmi úspěšné.
Pomůžeme vám s vašimi kampaněmi
Chcete využít své kampaně na maximum? Kontaktujte nás. Připravíme vám marketingovou strategii a vytvoříme kampaně na míru vašim potřebám.
Čtěte také:
Pompo - výrazné zvýšení tržeb a snížení PNO na Facebooku a Instagramu
Skinso - příprava nové strategie značky pro expanzi na celý evropský trh
Telly - nárůst leadů od stovek k tisícům měsíčně