Seznam představil vylepšené zájmové cílení v reklamním systému Sklik, díky kterému mohou inzerenti cílit na přesněji klasifikovaná zájmová publika.

Jak funguje vylepšené cílení na zájmy od Seznamu?

Nový systém cílení na zájmy v Skliku, který Seznam nedávno představil, generuje stovky vzorových článků pro každou zájmovou kategorii a s pomocí pokročilých metod porovnává aktuální obsah s předdefinovanými vzory. To zajišťuje přesnější zařazení uživatelů do správných zájmových segmentů. 

Jak pomůže vylepšené cílení vašim Sklik reklamám?

Vylepšené cílení umožňuje přesnější identifikaci uživatelských zájmů a zlepšuje klasifikaci obsahu díky analýze celkového kontextu textu, nikoli pouze jednotlivých slov. Kampaně využívající nové zájmové cílení nyní dosahují nárůstu míry prokliku v průměru o 14 %, což svědčí o efektivnějším oslovování relevantního publika. Nové cílení se navíc neustále vylepšuje díky identifikaci a odstraňování chyb v klasifikaci.

Inzerenti budou nyní cílit na přesněji klasifikovaná publika, což zvyšuje pravděpodobnost konverze. Lepší klasifikace publik má za následek, že u některých zájmových publik se sníží počet uživatelů. Sklik proto inzerentům doporučuje pravidelně sledovat výsledky svých kampaní a v případě potřeby upravit nabídky CPC nebo rozšířit cílení, aby oslovili širší publikum. Nové zájmové cílení je již dostupné a brzy bude implementováno i do RTB pro využití v programatické reklamě.

Vytvoříme vám kampaně v Skliku i dalších reklamních systémech

Vytvoříme vám kampaně i reklamy na míru na Seznamu nebo i v dalších médiích, jako je Google, Facebook a Instagram (Meta), TikTok apod. Kontaktujte nás.

Přečtěte si naše případové studie:

Již potřetí jsme získali ocenění za nejlepší Black Friday strategii od Seznamu
Pompo - výrazné zvýšení tržeb a snížení PNO klientovi Pompo na Facebooku a Instagramu
Zvýšení konverznosti eshopu Skinso.cz o stovky procent