Již druhým rokem jsme vyhráli výzvu Nejlepší Black Friday strategie v ČR od Seznamu. Tentokrát s naším klientem Skinso, který prodává prémiovou německou kosmetiku. "V roce 2023 byl Black Friday pro firmy ještě důležitější než v minulých letech. Vzhledem k ochlazení trhu a aktuálním návykům zákazníků bylo jasné, že většina vánočních nákupů se bude uskutečňovat právě v týdnu Black Friday. Pokud víte, jak pracovat se zákazníkem během celého prodejního funnelu a jak využít data a média Seznamu naplno, máte vyhráno," říká Co-Founder & CEO Petr Buroň.
Číst dál...


Rok 2023 se pomalu chýlí ke konci a my bychom se tak chtěli ohlédnout, na čem jsme v tomto roce pracovali. Díky širokému portfoliu klientů jsme se dostali k tvorbě opravdu zajímavých kampaní, které zaznamenaly skvělé výsledky. Níže bychom vám rádi ukázali některé z nich.
Číst dál...


Největší české hračkářství nás před aktuální vánoční sezónou oslovilo na základě ukázky našich kreativ a výhry nejlepší Black Friday strategie v ČR od Skliku. Pro Facebook, Instagram a YouTube jsme vytvořili několik variant kreativ, které využíváme pro naše aktuální kampaně s cílem maximalizovat prodeje v hlavní prodejní sezóně, prohloubit vztah zákazníků se značkou a zvýšit jejich retenci.

Číst dál...