Obsahová síť Seznamu představuje rozsáhlou síť tisíců webů, která hraje důležitou roli v mnoha marketingových kampaních. Nabízí pestrou škálu možností, jak efektivně oslovit nové či  stávající zákazníky, kteří jsou relevantní pro vaši firmu. Sklik jakožto nástroj pro správu reklamních kampaní v Seznam obsahové síti nabízí spoustu typů cílení a formátů bannerové či videoreklamy.

V tomto článku se dozvíte, jak může obsahová síť Seznamu pomoci k dosažení vašich marketingových cílů.


Rozhraní Skliku nabízí několik typů cílení:

  • Témata - auto-moto, cestování, hudba, jídlo a desítky dalších.
  • Klíčová slova - v souvislosti s obsahem webu / článku. Pokud se v článku vyskytuje klíčové slovo, na které cílíte, může se na dané stránce vaše reklama zobrazit.
  • Umístění - cílení reklamy na konkrétní webové stránky (www.prozeny.cz, www.garaz.cz, apod.).
  • Zájem o koupi - jestliže uživatel projevil zájem o koupi výrobku či služby.
  • Zájmy - na základě chování uživatele.
  • Geografické - každou kampaň můžete zacílit na polohu (kraj či okres).
  • Pohlaví, věk.

 

Nedílnou součástí je také retargeting (remarketing), který vám umožní znovu oslovit návštěvníky svého webu. K měření návštěvy uživatele do retargetingových seznamů je potřeba nahraný analytický kód, který si jednoduše vygenerujete v rozhraní Skliku.

Dalším důležitým typem cílení jsou vlastní seznamy zákazníků. Ty s Sklikem spárujete jednoduše pomocí emailových adres. Nahrané emailové seznamy jsou pro Seznam šifrované, tudíž k němu máte přístup pouze vy. Po nahrání vlastního seznamu emailů do rozhraní Skliku můžete cílit obsahovou reklamu také na své stávající zákazníky a podpořit tak jejich opakovanou návštěvu či nákup.

Víme, jak a na koho budeme reklamu v obsahové síti Seznam cílit. Nyní je potřeba vybrat správné formáty bannerů či videa v Skliku.

Jaké formáty bannerů a videoreklamy Sklik nabízí:

  • Banner - statický obrázek. Banner by měl obsahovat vaši nabídku či konkurenční výhody včetně výzvy k akci.
  • HTML5 banner - obsahuje pohyblivé prvky. Výhodou HTML5 banneru je větší prostor ke komunikaci výhod vaší značky.
  • Dynamický banner - využívá nahraných produktů z produktového XML feedu Zboží.cz.
  • Kombinovaná reklama - kombinuje nahrané obrázky + psaný text v rozhraní. Dobrým příkladem využití kombinované reklamy jsou tzv. nativní reklamy.
  • Branding - velkoformátový banner pro zlepšení viditelnosti značky. Pomůže k lepšímu brand awareness.
  • Video - delší videospoty zobrazující se na hlavní stránce Seznamu a jeho partnerských webech, které rozdělujeme na instream (zobrazí se během přehrávání videa) a outstream (video se zobrazí při procházení webů)
  • Bumper - krátké nepřeskočitelné video do 6 sekund. Zobrazují se na různých partnerských webech obsahové sítě Seznam.

 

S Sklikem a obsahovou sítí Seznam umíme skvěle pracovat a zahrnujeme ji pravidelně do kampaní našich klientů. O čemž svědčí také výhra ocenění nejlepší Black Friday strategie od Seznamu v Sklik výzvě v roce 2022 za kampaň klienta Telly. V roce 2023 se nám dokonce podařilo obhájit výhru tohoto ocenění s klientem Skinso.

Získejte více zákazníků díky využítí Seznam médií. Připravíme strategii, media mix, kreativu a reklamy, které fungují a přinesou prodeje a zvýší povědomí o značce a nabídce řešení. Jestliže potřebujete s přípravou kampaní na Seznamu pomoci, neváhejte se na nás obrátit. Rádi vám pomůžeme.