Od 1. srpna 2024 musí všechny konverzní a remarketingové kódy v reklamním systému Sklik obsahovat parametr consent s hodnotou 1, aby správně fungovaly. Je třeba, aby si inzerenti zkontrolovali, zda jejich kód daný parametr obsahuje, a pokud ne, tak je nutné kód upravit.

Proč musí kódy pro Sklik obsahovat parametr consent?

Konverzní a remarketingové kódy v Skliku nyní musí vždy zahrnovat parametr consent s hodnotou 1, což značí souhlas uživatele s ukládáním cookies, nebo s hodnotou 0, tj. souhlas nebyl udělen. Inzerenti by měli své kódy upravit podle nových pravidel, aby nedošlo ke ztrátě dat, jelikož pokud kódy nebudou obsahovat parametr consent s hodnotou 1, konverze nebude změřena a daný uživatel nebude ani v remarketingovém seznamu.

Pomůžeme vám s úpravou vašich kódů

Pokud si s nastavením parametru consent nevíte rady, kontaktujte nás. Víme, jak kódy upravit, aby vaše měření konverzí z Skliku bylo co nejpřesnější.