V roce 2023 jsme meziročně zvýšili tržby o 33 % na 40,5 mil. Kč.
Poptávka po špičkových službách v oblasti digitálního marketingu, komunikačních kampaní a kreativních konceptů stále roste, a to jsou při 12letém výročí skvělé zprávy pro další růst firmy bV24 - buďte vidět 24 hodin online. Jsme rádi, že můžeme měnit byznys klientů díky TOP digitálnímu marketingu a probouzet v jejich zákaznících skutečný zájem o jejich produkty a řešení.

Kromě vytváření a správy kampaní v mnoha reklamních systémech (Google Ads, Sklik, Facebook, Instagram, TikTok, X (Twitter), YouTube, Criteo, Heureka, Zboží.cz apod.) svým klientům nabízíme i SEO, tvorbu webů, CRO a UX konzultace a zařizujeme mediální nákup. Pro klienty také připravujeme kreativní koncepty, jako např. videa pro YouTube, Sklik, sociální sítě, statické i HTML5 bannery aj. Prohlédněte si ukázky výkonu a vypracovaná řešení pro naše klienty.

V roce 2023 došlo k ochlazení trhu. Projevilo se to mimo jiné i tím, že zákazníci začali více šetřit a průměrná hodnota objednávky poklesla. S radostí můžeme říci, že navzdory těmto nepříznivým podmínkám
naši klienti během minulého roku neklesali a naopak se jim i podařilo růst. Podívejte se níže na ukázky našich prací.

V roce 2024 se budeme muset vypořádat s ukončením sběru cookies třetích stran ze strany Google, které firmám značně zkomplikuje cílení na své zákazníky. Nicméně takové překážky vnímáme jako příležitost dělat marketing jinak a chytřeji než konkurence, například využitím dat klientů na maximum, prohlubováním vztahu zákazníka se značkou, zvyšováním retence zákazníků a konverzního poměru, snižováním CPA a PNO aj.

Naší cestou k úspěchu je komplexní práce se zákazníkem v rámci celého media mixu. Náš ověřený a unikátní prodejní trychtýř funguje vždy. Kvalitu naší práce dokazuje i fakt, že v roce 2023 jsme již 2. rokem v řadě získali ocenění Nejlepší Black Friday strategie od Seznamu s naším klientem Skinso. Předešlý rok jsme tuto cenu vyhráli s klientem Telly.

Klienti především oceňují:

  • Celkový byznysový přehled ve více oborech a trzích.
  • Perfektně připravené strategie, mediaplán, nastavená KPI a predikci výkonu.
  • Velmi dobrou znalost zákazníků, jejich chování a preference a následnou komunikaci vzhledem k potřebám zákazníků a jejich chování v rámci online prostředí.
  • Schopnost a ochotu společně připravit či najít další konkurenční výhody.
  • Komunikaci se zákazníkem během celého prodejního funnelu.
  • Interní týmy, seniorní specialisty na PPC a jiné systémy (Google Ads, Sklik, Facebook, Instagram, LinkedIn, Adform, YouTube, Ctriteo, X (Twitter), TikTok, mediální nákup, SEO, UX copywriting, emailing a další).
  • Kreativitu, HTML5 bannery, videa, webdesign, profesionální fotky, které zapadají do konceptu marketingové strategie a navíc vyšší vizibilitu zvolených reklamních formátů.
  • Znalosti v oblasti IT pro rychlejší a lepší řešení/implementaci v rámci analytiky a zákaznické péče.
  • Zvyšování prodejů a snižování ceny za akvizici včetně predikce daného vývoje u e-commerce projektů.
  • Naše zkušenosti s realizací celé řady zajímavých kampaní v rámci obchodních vztahů našich klientů B2B, B2C, samozřejmě hodně zastoupen e-commerce. Pokud nás budete sledovat, můžete se těšit na konkrétní případy.
  • Již několik let pomáháme klientům se vstupem na zahraniční trhy jako je Polsko, Německo, Rakousko nebo Maďarsko. Máme aktivní kampaně v celé EU, Velké Británii, Severní Americe nebo na Blízkém východě.

Na závěr bych rád poděkoval všem kolegům, obchodním partnerům a klientům za spolupráci. Naší prioritou vždy budou zákazníci, a to jak naši klienti, tak jejich zákazníci. Cesta ke splnění byznysových cílů klienta je založena na porozumění potřebám jeho zákazníků a podle toho připravené a úspěšně realizované strategii. Tuto strategii úspěšně praktikujeme již řadu let.

Děkuji za pozornost.

Petr Buroň
Co-Founder & CEO


M: (+420) 601 390 256
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
www.bv24.cz