Aktuální nelehká doba přináší spoustu změn do našich byznysů. My jsme tady ovšem pro Vás plně k dispozici díky dobře nastavené práci z domova. Všechny meetingy můžeme vyřešit pohodlně on-line přes videohovor.
Níže náš pohled, jak vidíme aktuální možnosti a jak využít digitální marketing a pracovat se svými zákazníky během karantény a po ní.



Naše doporučení v době karantény:
Aktuálně v době karantény doporučujeme komunikovat se svými zákazníky, klienty, nebo obchodními partnery. Např. je upozornit, že jste v provozu a mohou využít vašich služeb, nebo zakoupit produkty. Dát jim aktuální informace jak funguje zákaznický servis pokud máte nějaká omezení / změny. Nabídnout obchodní jednání přes videohovor apod. (např. přes Hangouts). Zvláště dobrou komunikaci v rámci karantény musí udržovat e-shopy. Je důležité dát jasně vědět, že jste v provozu (web, newsletter, reklamy), upozornit na změny v dodacích termínech, že zásobování funguje, jaké případné bezpečnostní opatření jste přijali pro posílání balíčků, doporučit zákazníkovi preferovanou přepravní společnost pro zajištění spokojenosti, nebo zachování hygienických standardů apod. Sledujte také stránky dopravců a případně informujte klienty o jejich stavu. Nyní je obecně požadováno, ať Vaši zákazníci platí ideálně kartou, dobírka již v tuto dobu, kdy čtete tento článek nemusí být ani povolena a zákazníci budou také preferovat bezkontaktní platební metodu. 

Karanténa - příležitost také pro získání nových zákazníků? 
Samozřejmě jsou obory, kde aktuální stav zvyšuje poptávku, což jistě víte (např. potraviny, drogerie, lékárny, ochranné pomůcky aj.). Příležitost získat nové zákazníky je ale také u jiných oborů (např. zvířecí krmiva), kde nyní nakupují on-line i lidé co byli zvyklí chodit do obchodu. Obecně lze očekávat, že poptávka začne růst také v době karantény u jiných oborů, kde zatím není akutní potřeba nákupu, ale brzy se to změní vzhledem k zavřeným kamenným prodejnám (např. outdoorové oblečení a další). Lidé mohou mít potřebu a dokonce i více času řešit i jiné záležitosti postupně dle vývoje situace. 

Všichni jsou on-line: 

Aktuálně jsou digitální kampaně příležitosti pro ideální komunikaci, jelikož lidé mají čas, jsou většinou doma a tráví čas on-line. Svědčí o tom i data Facebooku ohledně video zpráv a video hovorů, proto doporučujeme, mimo jiné, zaměřit inzerci výrazně také na Messenger. Celkově jsou tedy nyní možnosti: oslovit větší počet uživatelů, budovat brand, nebo komunikovat služby / produkty. V on-line prostředí je velké množství obsahu a proto je velmi důležitá dobrá strategie pro zaujmutí zákazníka. 

Jak připravit účinnou komunikační kampaň:
Obecně ať již v karanténě, nebo po ní je třeba přehodnotit marketingové strategie vzhledem k potřebě a lépe se profilovat ke své cílové skupině. Jelikož kupní síla bude menší a to, co se dříve prodávalo samo, už od teď nemusí, je třeba lépe komunikovat konkurenční výhody, nebo nalézt úplně nové a přizpůsobit tomu obsah a kreativu a to personalizovaně pro maximalizaci výkonu. Také je třeba využívat pokročilejší praktiky jako je behaviorální psychologie a další. Služby a customer care je třeba také nastavit k aktuálním preferencím klientů např. snadná komunikace a komplexní vyřešení on-line.  

Využijte potenciál v reklamních systémech naplno: 
Je třeba dělat marketing efektivněji a maximálně využít aktuální data, možnosti jednotlivých systému Ads, Sklik, Facebook, Instagram, Adform, Youtube a další. Nezapomenout na měření celého prodejního funnelu. Tam, kde prodej nekončí on-line nákupem produktu nebo služby, nastavit procesy, nebo použít nástroje pro doměření až k podepsané zakázce.

Naše služby:
Pokud nyní cítíte potřebu změny a chcete naplno využívat digitální marketing tak se na nás neváhejte obrátit. Připravíme Vám na první dobrou účinnou komunikační strategii včetně realizace na klíč. Případně můžeme efektivně nastavit a řídit Ads, Sklik, najít potenciál a třeba snížit náklady na PPC. Využít automatizaci a strojové učení (AI). Připravit novou účinnější kreativu. Rozsah spolupráce je individuální a služby jsou vždy na míru k řešení Vašich cílů. 

Postup spolupráce:
 
Napište nám. Obratem domluvíme meeting přes videohovor, kde si ve 30 min. projdeme Vaše potřeby a nabídneme řešení. Kontakt na Vás nám můžete poslat přes poptávkový formulář zde

Pokud jste dočetli až sem, tak děkuji a budu se těšit na spolupráci.

S přátelským pozdravem a přáním hezkého dne

Petr Buroň
Co-Founder & CEO

 

 

M: (+420) 601 390 256
T: (+420) 597 308 214
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
www.bv24.cz