Během září 2019 bude odstraněn údaj Průměrná pozice ve Vašem Google Ads, což je údaj sdělující průměrné pořadí reklamy ve vyhledávání. 

 

Tuto metriku nahradí nové a praktičtější údaje metrik s názvy “Procento zobrazení nahoře”, což je procentuální údaj, který Vám sdělí míru zobrazení Vašich reklam kdekoli nad organickými výsledky vyhledávání a “Procento zobrazení zcela nahoře”, což je míra zobrazení Vaší reklamy na prvním místě nad organickými výsledky vyhledávání. 

 

Tyto nové metriky mají za cíl mnohem lépe reflektovat viditelnost Vašich inzerátů. Budou totiž ukazovat, jaké procento Vaší inzerce se zobrazuje na konkrétní pozici, což Vám umožní lépe nastavovat a tedy optimalizovat pozice Vašich reklam. 

 

Chcete se o této problematice dozvědět více? Neváhejte nás kontaktovat.