Interscroller se stal nejprodávanějším inzertním mobilním formátem i přes jeho vyšší cenu.
Mobilní formát interscroller je po pěti měsících od uvedení v počtu prodaných impresí doposud nejprodávanější formát. Přeskočil i mobilní branding.
RTB reklama cílená na mobilní uživatele každým rokem roste až dvojnásobně. Pro mobilní reklamu lze využít bannery, nativní reklamu, video reklamu nebo mobilní formáty jako jsou mobilní branding a interscroller.
Co je to Interscroller
Interscroller je formát fungující na principu posuvu stránky v mobilním zařízení. Reklama se nachází v pozadí stránky, kde se pomocí scrollování (posouvání) postupně odkrývá. Interscroller funguje jako klasický banner a proto je jeho výroba velmi jednoduchá.
Momentálně je interscroller nejvýraznějším formátem reklamního sdělení pro mobilní zařízení. Inzerentům jeho parametry natolik vyhovují, že i s dostupným počtem 120 milionů reklamních impresí, který je přibližně o třetinu nižší než u Mobilního Brandingu, se stal nejnakupovanějším mobilním formátem.
Formát Interscroller je podle RTB Indexu průměrně o 35-40% dražší než zmíněný Mobilní Branding. Inzerent získá za cenu vyšší o více než třetinu prostor přes téměř celou mobilní obrazovku. Reklamní sdělení se tímto stává lépe viditelným.
Chtěli byste vytvořit formát Interscroller pro vaši reklamní kampaň a nevíte jak na to? Neváhejte nás kontaktovat.