Carousel neboli rotující reklamu lze využít nejen v prostředí facebooku.
Carousel je rotující formát prostřednictvím kterého můžete uživatelům ukázat až deset obrázků nebo videí s vlastními odkazy. Pokud uživatel narazil na reklamu na mobilním zařízení nebo tabletu, může ji pohodlně procházet přejížděním prstem, na obrazovce počítače pak klikáním na šipky. Formát rotující reklamy můžete použít na Facebooku, Instagramu, Messengeru a v Audience Network.
Carousel je vhodný pro různé firmy a potřeby. Nejlepší variantou je rotující formát v případě, že chcete:
- předvést několik produktů
- upozornit na určité vlastnosti produktu
- vysvětlit určitý proces
- povyprávět uživateli příběh značky.
Facebook může optimalizovat pořadí jednotlivých obrázků podle úspěšnosti jednotlivých karet. Pokud ale využíváte Carousel k vyprávění příběhu, je důležité, abyste funkci automatické optimalizace vypnuli.
Facebook Carousel jsme již vytvářeli pro naše klienty jako je např. televizní operátor DIGI TV nebo klinika Plagio. Pro našeho klienta, televizního operátora DIGI TV, jehož další službou je poskytování pevného internetové připojení jsme připravili kreativu, jejímž cílem bylo vymyslet vhodný koncept, jak tuto službu komunikovat k zákazníkům. Proto jsme přišli s nápadem „Zábava na jednom místě”, kde jsme propojili služby internet a TV.
Použití rotujícího formátu reklamy pro vás není o nic dražší, protože u všech reklam na Facebooku platí, že vybraný formát reklamy nesouvisí s cenou. Vybereme vám vhodné obrázky a popisky pro Carousel a zacílíme jej na vaši cílovou skupinu, tak zajistíme, že oslovíte přesně ty uživatele, kteří se mohou stát vašimi zákazníky.
Máte zájem o rotující reklamní formát pro vaši firmu? Neváhejte nás kontaktovat.