Ano, čtete správně. Růst tržeb o více než 100 %. To jsou výsledky z kampaní v Google Ads u nejednoho z našich klientů. Přečtěte si, jak jsme toho dosáhli.
Google Ads disponuje spoustou praktických nástrojů, které při správném nastavení a pravidelné optimalizaci mohou mít velice efektivní dopad na výsledky kampaní. Jedním z takových nástrojů jsou Chytré kampaně v Nákupech (neboli Smart kampaně). Tyto kampaně umí kombinovat standardní kampaně v Google nákupech s kampaněmi remarketingu. Reklamy se pak automaticky zobrazují ve vyhledávací síti, v obsahové síti Google, na YouTube nebo třeba v Gmailu. Výsledkem je efektivní reklama, která se zobrazuje lidem tak, aby se maximálně zvýšila pravděpodobnost jejich nákupu.
Pokud se tyto a další podobné nástroje a funkce správně aplikují a řídí, fungují velmi dobře a zvednou Vám prodeje a tržby, a to při snížení ceny za akvizici (CPA) a také hodnoty podílu nákladů na obratu (PNO).
Například u jednoho z našich klientů, který provozuje e-shop s krmivy pro domácí mazlíčky (klient “A”), jsme díky využití Chytrých kampaní dosáhli celkového růstu konverzí v Google Ads o 126 %, viz následující graf. Tržby se podařilo zvednout o 195 % a přitom snížit PNO na 9,67 %.
U dalšího klienta (klienta “B”), který je výhradním distributorem unikátních kosmetických výrobků pro ženy, jsme také díky Smart kampaním dosáhli nárůstu konverzí dokonce o neuvěřitelných 328 % (viz následující graf), přičemž tržby jsme zvedli o 313 % a CPA i PNO poklesly na méně než čtvrtinu původní hodnoty. Tím jsme se dokonce dostali pod ambiciozně nastavené KPI, na kterém jsme se předem s klientem dohodli.
U zmíněného klienta “B” jsme také pro zvýšení prodejů doporučili nový e-shop. Připravili jsme konkurenční výhody e-shopu a přehledně je zákazníkovi formulovali podle jeho nákupní fáze. Také jsme dbali na to, aby návštěvníci dostali tyto informace při vstupu na web přes libovolnou landing page (home page, detail produktu, blog, atd). Samozřejmostí pak bylo řešení uživatelské přívětivosti (UX) pro lepší orientaci na webu a usnadnění všech kroků nákupního procesu. Vše se pak dalo do nového, pro zákazníky poutavého designu. Po nasazení nového e-shopu se pak dle očekávání zvýšila jeho konverznost (CRO), a podstatně se snížilo CPA.
Zajímá Vás k této tematice více informací, nebo byste chtěli pomoci s optimalizací vlastních kampaní a dosáhnout tak podobných výsledků? Neváhejte nás kontaktovat.