Facebook zrušil omezení textu u obrázků reklam. Obrázky v reklamách nyní mohou být překryty více než 20 % textu bez jakékoliv penalizace. Máme pro Vás však doporučení.

Doposud platilo, že Facebook u reklam s více než 20 % textu v obrázku značně omezoval jejich dosah. Reklamy se tedy sice zobrazovaly, ale bylo zde velké riziko, že se nedostanou k cílovému publiku a často se pak takové reklamy po několika dnech přestaly zobrazovat úplně. Toto pravidlo však již neplatí. Inzerenti tedy nyní mohou do obrázků přidávat libovolné množství textu a reklamy se budou doručovat správně, dle nastavení. 



I přesto však doporučujeme využívat v reklamách na Facebooku pouze minimální množství textu v obrázcích. Ačkoli zde není omezeno doručování reklamy žádnou penalizací, z praxe víme, že reklama, jejíž obrázek neobsahuje žádný text nebo pouze minimum textu, bývá mnohem úspěšnější a častěji vede ke konverzi. Samozřejmě to je ale také ovlivněno správným nastavením kampaně a pravidelnou optimalizací reklam.

Potřebujete pomoci s nastavením inzerce na Facebooku nebo na Instagramu tak, abyste zasáhli to správné publikum a zvyšovali své prodeje či povědomí o značce? Chcete optimalizovat nastavení svých reklam (ne jen na sociálních sítích) a ušetřit náklady za PPC? Neváhejte nás kontaktovat.