Na rychlosti záleží. Rychlost připojení může uživatele odradit od nákupu na vaší stránce.

 

Uživatelé mobilních zařízení jsou často netrpěliví. Podle průzkumu až 53 % uživatelů opustí stránku, pokud by se načítala déle než 3 vteřiny a 79 % uživatelů, kteří nejsou spokojeni s rychlostí stránky by zde znovu nenakoupilo. Čím rychlejší tedy web je, tím více interakcí se na něm děje a to pro vás znamená i více konverzí. Rychlost webu optimalizujte pro všechny a nezapomínejte hlavně na uživatele mobilních zařízení.

 

Rychlost mobilního webu si můžete ověřit pomocí nástroje PageSpeed Insight. Tento nástroj umožňuje testování rychlosti webu pro konkrétní zařízení. PageSpeed Insight analyzuje obsah webové stránky a poté vygeneruje návrhy, jak ji zrychlit.

 

Doporučení, jak zrychlit váš web

  • Optimalizace a komprese obrázků - obrázky ve viditelném obsahu mohou zpomalovat rychlost webu, proto je důležité používat správný formát případně obrázky zmenšit.
  • Eliminace nebo omezení kódu JavaScript, CSS - přílišné využití těchto kódu má rovněž vliv na načítání webu. Kódy můžete vhodně nahradit jedním ustáleným obrázkem.
  • Využití načítání do mezipaměti prohlížeče - načítání stránky z mezipaměti je rychlejší než načítání přímo ze sítě.
  • Ustálení písma - snažte se vyvarovat rozmanitosti písma na vaší stránce.
  • Sledování skriptů třetích stran - sledujte jestli tyto skripty neovlivňují dobu načítání webu.

 

Pokud si nevíte se zrychlením Vašeho webu rady, neváhejte nás kontaktovat.