Hledanost jednotlivých produktů a služeb od začátku října rapidně roste a je důležité na tento nárůst připravit i vaše online kampaně.

V online světě začínají Vánoce už v září, proto je potřeba začít s přípravou vašich online kampaní včas. Podle aktuálních trendů lidé začínají s výběrem dárků dříve a využívají akcí jako je Black Friday. Mezi listopadem 2016 a 2017 sledujeme 36% nárůst ve vyhledávání. Lidé často vyhledávají nejprve obecné výrazy a až později vyhledávají konkrétní produkt nebo značku.

 

Vánoční kampaně mají 3 fáze:


POVĚDOMÍ - Dostaňte se na wishlist - na tuto fázi je vhodné cílit v již v průběhu měsíce září, váš produkt musí jít vidět.
ZVAŽOVÁNÍ - Udržte se na wishlistu - v říjnu a listopadu ujišťujte uživatele, že váš produkt je ten pravý.
KONVERZE/ AKCE / NÁKUP - Buďte pod stromečkem - na samotný nákup vašich produktů a služeb buďte připraveni zejména v září.

 

Nezapomínejte na to, že v období Vánoční sezóny musíte jít vidět víc než kdy jindy. Více než 32 % uživatelů vyhledávalo dárky v roce 2017 prostřednictvím Google vyhledávání a asi 76 % mobilních zákazníků své rozhodnutí o prodejci změnilo na základě vyhledávání Google.
Jen být vidět však nestačí. Váš produkt či služba by měla být pro uživatele atraktivní a upoutat jejich pozornost. Toho můžete docílit za pomocí různých slev, akcí a speciálních nabídek jako je doprava zdarma nebo doručení tentýž den. Pokud takovou speciální nabídku máte, dejte o tom lidem vědět ve své reklamě.

 

Doporučení a tipy

 

Struktura kampaně

  • Ujistěte se, že máte brandové i organické kampaně
  • Jednoduchá struktura
  • DSA (dynamické reklamy ve vyhledávání) v každé kampani jako Ad group: zachytit všechny dotazy
  • ETA (rozšířený text v reklamě) a Responzivní reklama
  • Modifikátory klíčových slov

Rozpočty

  • Zachytit zvyšující se poptávku: jednoduše navyšte rozpočet a Google Ads bude optimalizovat k dosažení nejlepší hodnoty
  • Vyhněte se rozpočtovým omezením kampaně
  • Chcete zachytit poptávku, ale nejste si jistí jaké navýšení očekávat? Jednoduše nastavte cílovou návratnost investic do reklamy ROAS a navyšte rozpočet na maximum, který jste ochotni utratit

Publikum

  • Napříč všemi kampaněmi
  • Žádné úpravy bidů

 

Smart Shopping v Nákupech Google

 

Smart shopping neboli chytré kampaně v Nákupech Google zjednodušují správu kampaní, maximalizují hodnotu konverzí a rozšiřují zásah. Chytré kampaně propojují váš stávající zdroj produktů a vaše podklady se strojovým učením od Googlu. Tato kampaň běží přes 4 hlavní kanály Googlu - vyhledávací síť, obsahová síť, YouTube a Gmail. Chytrá kampaň v Nákupech od Googlu je plně automatizovaná, proto si nemusíte dělat hlavu s její optimalizací.

Chcete pomoct s přípravou kampaní na Vánoční sezónu? Neváhejte se na nás obrátit.