Věděli jste, že každý den Google identifikuje až 15 % nových vyhledávacích dotazů?

Webové stránky jsou větší a dynamičtější, než bývaly v minulosti a často užívané hlasové vyhledávání přináší nové hledané výrazy, které se liší od textových. I velmi dobře zpracovaná kampaň nemusí zachytit všechny potenciální zákazníky, proto jsou zde dynamické reklamy ve vyhledávání.

 

Dynamické reklamy ve vyhledávání (DSA)

Dynamické reklamy ve vyhledávání vám pomůžou rozšířit pokrytí relevantních klíčových slov. Dynamické reklamy ve vyhledávání indexují vaši stránku, aby určily pro které vyhledávací dotazy zobrazí vaši reklamu. Dynamická reklama ve vyhledávání vlastně přizpůsobuje nadpisy reklamy podle relevantních vyhledávacích dotazů a zajišťuje tak, že se vaše reklama zobrazí potenciálním zákazníkům.

 

Výhody Dynamických reklam ve vyhledávání

  • Dosah a výkon
  • Šetří čas
  • Zabezpečuje zobrazení reklamy při shodě s obsahem na stránce
  • Transparentnost a kontrola

 

Typy cílení

  • Cílení vstupní stránky
  • Cílení na URL je,URL obsahuje
  • Cílení na seznam stránek
  • Cílení na kategorie
  • Cílení celé webové stránky

 

Tipy pro nastavení kampaně

  • Začněte novou kampaň použitím vstupních stránek existujících reklamních sestav
  • Používejte Smart Bidding
  • Kombinujte DSA s vaším relevantním publikem
  • Kreativy: tvořte minimálně 3 dynamické reklamy v každé sestavě, přidejte relevantní rozšíření, vytvářejte relevantní popisy dynamických reklam
  • Minimální rozpočet kampaně dynamických reklam je 10 % z celkového rozpočtu kampaní ve vyhledávání

Při optimalizaci vylučujte nerelevantní vyhledávací dotazy a webové stránky. Zkontrolujte metriku pokrytí webu a ujistěte se, že máte vysoké pokrytí webových stránek - ideálně nad 75 %.

 

Responzivní reklamy ve vyhledávání (RSA)

Responzivní reklamy ve vyhledávání oproti Dynamickým reklamám ve vyhledávání si plně vytváříte sami tak, že nahrajete do systému více variant nadpisů a popisků, které se poté libovolně kombinují.

 

Doporučení pro Responzivní reklamy ve vyhledávání

  • V reklamě uveďte alespoň 5 nadpisů, které se od sebe liší a nepoužívejte stejné nebo podobné fráze.
  • Přidejte alespoň 1 responzivní reklamu do každé reklamní sestavy. Limit je 3 responzivní reklamy na každou reklamní sestavu.
  • Ujistěte se, aby měly všechny sestavy alespoň 1 rozšířenou textovou reklamu a aktivní klíčová slova
  • Testujte tyto kampaně

 

Responzivní reklamy v obsahové síti (RDA)

Responzivní reklamy v obsahové síti fungují podobně jako Responzivní reklamy ve vyhledávání. Výhodou Responzivních reklam v obsahové síti je jeden jediný formát, který vám slouží na všechny vaše účely. Responzivní reklamy v obsahové síti překonávají textové reklamy až o 30 % konverzí, obrázkové reklamy pak až o 50 %.

 

Doporučení pro Responzivní reklamy v obsahové síti

  • Zaměřte se na silnou výzvu k akci
  • Používejte kvalitní obrázky
  • Kreativa: minimum jsou 3 obrázky, 3 nadpisy, 3 popisky

Novinkou v Responzivních reklamách v obsahové síti je přidávání videí. Videa se zobrazí v případě, kde lze předpokládat větší pravděpodobnost pro konverzi.

 

Chcete využít Dynamické nebo Responzivní reklamy ve Vašem podnikání? Kontaktujte nás.