Nově Sklik umožňuje jednoduše nastavit cenu za klik na jednotlivé typy zařízení systémem cenových multiplikátorů. Reaguje tak na neustále se zvyšující podíl zobrazení reklam na mobilních zařízení v obsahové síti.
Zásadní změnou v užívání mobilních telefonů je skutečnost, že lidé již nakupují z mobilního telefonu zcela přirozeně. Na tento nárůst konverzí musí tedy inzerenti vhodně reagovat. Konverzní poměr na mobilních telefonech v porovnání s rokem 2017 vzrostl o neuvěřitelných 81 %.
Sklik reaguje na tuto skutečnost novým způsobem nastavení procentuální úpravy CPC pro každý typ zařízení na úrovni kampaně. Můžete tak sledovat výkon jednotlivých typů zařízení jednoduše bez nutnosti tvořit kopie. Přechod na nový způsob práce zahrnuje také přesun současných nastavení.
Nevíte si rady s nastavením CPC v Skliku? Neváhejte nás kontaktovat.