Plánujete spustit brandovou kampaň pro vaši firmu? Pro měření dosažených výsledků skvěle poslouží RTB Index.
Máte-li v plánu spustit nebo se již věnujete brandovým kampaním pro vaši firmu, významným krokem je určit si klíčové ukazatele výkonnosti (KPI). Pro hodnocení brandových kampaní v systému Adform slouží RTB Index. RTB Index lze charakterizovat jako srovnání cen v programatické reklamě, který se pravidelně zveřejňuje pro daný měsíc.
RTB Index pro únor 2019
|
CTR |
CPM |
CPC |
Banner 300x600 px |
0,08 % |
27 Kč |
32 Kč |
Branding |
1,17 % |
130 Kč |
11 Kč |
Mobilní branding |
1,92 % |
64 Kč |
3 Kč |
Interscroller |
0,91 % |
116 Kč |
13 Kč |
Nativní reklama |
0,69 % |
43 Kč |
6 Kč |
Video preroll, outstream, bumper |
1,90 % |
151 Kč |
8 Kč |
Televizní banner |
1,45 % |
482 Kč |
33 Kč |
CTR - míra prokliku neboli poměr mezi celkovým počtem zobrazení reklamy a počtem prokliků
CPM - cena za tisíc zobrazení reklamy
CPC - cena za proklik
U našich klientů se nám obvykle daří napříč formáty držet nad uváděným průměrem a to někdy i velmi výrazně např. u našeho klienta televizního operátora DIGI TV jsme u formátu mobilní branding měli v lednu 2019 CTR 2,27 %. RTB Index pro leden 2019 udával u formátu mobilní branding CTR 1,67 %. Výsledky u našeho klienta byly tedy o 35 % lepší než je udávaný průměr. Následně tak získáváte vodítko o tom, zda jsou vaše kampaně správně cílené.
Chcete dostat svou brandovou kampaň nad průměr RTB Indexu? Obraťte se na nás a využijte naše služby.