Plánujete spustit brandovou kampaň pro vaši firmu? Pro měření dosažených výsledků skvěle poslouží RTB Index.

 

Máte-li v plánu spustit nebo se již věnujete brandovým kampaním pro vaši firmu, významným krokem je určit si klíčové ukazatele výkonnosti (KPI). Pro hodnocení brandových kampaní v systému Adform slouží RTB Index. RTB Index lze charakterizovat jako srovnání cen v programatické reklamě, který se pravidelně zveřejňuje pro daný měsíc.

 

RTB Index pro únor 2019

 

CTR

CPM

CPC

 

Banner

300x600 px

 

0,08 %

 

27 Kč

 

32 Kč

Branding

1,17 %

130 Kč

11 Kč

Mobilní branding

1,92 %

64 Kč

3 Kč

Interscroller

0,91 %

116 Kč

13 Kč

Nativní reklama

0,69 %

43 Kč

6 Kč

 

Video

preroll, outstream, bumper

 

1,90 %

 

151 Kč

 

8 Kč

Televizní banner

1,45 %

482 Kč

33 Kč



CTR - míra prokliku neboli poměr mezi celkovým počtem zobrazení reklamy a počtem prokliků
CPM - cena za tisíc zobrazení reklamy
CPC - cena za proklik

 

U našich klientů se nám obvykle daří napříč formáty držet nad uváděným průměrem a to někdy i velmi výrazně např. u našeho klienta televizního operátora DIGI TV jsme u formátu mobilní branding měli v lednu 2019 CTR 2,27 %. RTB Index pro leden 2019 udával u formátu mobilní branding CTR 1,67 %. Výsledky u našeho klienta byly tedy o 35 % lepší než je udávaný průměr. Následně tak získáváte vodítko o tom, zda jsou vaše kampaně správně cílené.

 

Chcete dostat svou brandovou kampaň nad průměr RTB Indexu? Obraťte se na nás a využijte naše služby.