TrueView For Action formát video reklamy je navržen speciálně pro získávání konverzí.

 

Co je to TrueView

TrueView je reklamní formát, který se zobrazuje v podobě video reklamy, divákům největšího serveru pro sdílení videí - YouTube.

Existují dva typy reklamy TrueView:

  • Reklamy In-stream - zobrazují se přímo ve videu, které chce uživatel vidět a to před začátkem, v průběhu nebo po skončení videa. Diváci mají možnost reklamu po 5 sekundách přeskočit. Za reklamy In-Stream platíte pokud uživatel zhlédne 30 vteřin videa nebo celé video pokud je kratší.
  • Reklamy video discovery - se zobrazují ve výsledcích vyhledávání, tedy tam kde diváci nacházejí hledaný obsah. Reklama video discovery vyzve uživatele ke zhlédnutí videa kliknutím na miniaturu. Za reklamy video discovery platíte jen tehdy, když na ně někdo klikne.

 

Co je to TrueView For Action

TrueView For Action je vlastně podtypem video reklamy TrueView In-stream. Díky tomuto formátu můžete podpořit akci uživatele přímo z videa.

 

Výhody TrueView For Action

  • CTA tlačítko - hlavní výhodou formátu TrueView For Action je modré tlačítko znázorňující výzvu k akci. CTA tlačítko se může zobrazovat v banneru pod videem a nebo přímo ve videu a to v celé jeho délce.
  • Smart bidding - nebo také chytré nabídky, které používají strojové učení k optimalizaci s ohledem na počet konverzí nebo hodnotu konverzí. Můžete se tedy rozhodnout jestli se zaměřit na strategii cílového CPA nebo maximalizovat konverze.
  • Rozšíření o lokalitu - formát TrueView For Action dále nabízí umístění trasy na pobočku, otevíracích hodin nebo hodnocení zákazníků.

Oproti klasickému TrueView přináší konverze z videa TrueView For Action o 40 % nižší CPA a 200% nárůst CTR. Příznivý dopad tento formát přináší i v konverzích z vyhledávání a podpoře značky (brandlift).

 

Doporučení a tipy pro TrueView For Action

  • Stanovte si cíl a přizpůsobte jej k co nejjednoduššímu dosažení!
  • Videa cílete na relevantní uživatele!
  • Buďte přímí co se týče výzvy k akci!
  • Získejte si pozornost v prvních 5 sekundách!
  • Tvořte rychlé, jednoduché a krátké spoty!
  • Tvořte videa s ohledem na mobilní zařízení!
  • Optimalizujte výsledky CPA!
  • Měření výkonu kampaně vydělte náklady kampaně na celkový počet konverzí pocházejících jak z prokliku, tak ze zhlédnutí a impresí!


Pomůžeme Vám jak s tvorbou reklamních spotů tak s optimalizací TrueView For Action prostřednictvím reklamního systému Google Ads.

Chcete-li TrueView For Action využít při tvorbě svých kampaní nebo se jen dozvědět více o tom, jak tento reklamní formát funguje? Neváhejte nás kontaktovat.