Dne 29. 1. 2018 jsme v Google Praha slavnostně převzali certifikát za úspěšné absolvování programu ELEVATOR 2017. V našem případě jde již o druhé úspěšné absolvování programů od společnosti Google. Prvním byl AAP 2016 (Agency Acceleration Program).
Google pořádá tyto workshopy pro vybrané certifikované agentury z programu Google Partners, kterým tímto pomáhá efektivně růst.
Program ELEVATOR od Google Partners nás posunul o krok dál. V průběhu roku 2017 jsme slyšeli skvělé speakery a odborníky ve svém oboru, dozvěděli jsme se užitečné tipy, jak díky automatizaci vytěžit co nejvíce z performance kampaní a také na co se zaměřit u brandových kampaní. Elevator 2017 ale nebyl jen o kampaních, také jsme získali přínosné informace pro práci v agentuře. Jak dále popisuje Pavel Buroň, Co-Founder & Project manager naší společnosti: „Součástí workshopu ACQUISITION OF NEW CLIENTS byl závěrečný test, který jsme vyhráli :-) a díky tomu jsme se zúčastnili workshopu od předního business kouče Roberta Cravena. Na závěr workshopu ELEVATOR jsme sestavili svůj byznys plán na rok 2018”.
Robert Craven
Robert has worked on designing and implementing business strategy and marketing projects with household names such as Virgin, Barclays and BlackBerry and has contributed to success stories such as Nando’s, Mitie and Dickies. Setting up and running his first business, age 21, and now advising PLCs and multinationals, Robert has seen almost every aspect of running and growing a business. He now specialises in working with digital agencies but also uses this expertise to spread his message (“how to design and get the results you want in your business and personal life”) to all types of business audiences.
V rámci programu ELEVATOR, který je určen vyššímu managementu agentur, jsme se vzdělávali v následujících oblastech:
HOW TO BUILD YOUR VALUE PROPOSITION & BUSINESS PLANNING
21. 6. 2017
Google Praha
Šimon Mastný
Je Managing partner společnosti TAB Board CZ & SK, která v ČR a na Slovensku reprezentuje exkluzivní koncept vzájemného poradenství a koučování pro majitele malých a středních firem. Šimon Mastný je odborníkem na problematiku správy a řízení společností (Corporate Governance). Je certifikovaným koučem TAB a konzultantem v oblasti řízení společností a managementu.
Petr Šmíd
Vede Marketing Google pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko. Dříve pracoval ve společnosti McKinsey & Company jako senior manažer konzultant pro strategii, marketing a obchodní výsledky klientů v oborech finančnictví, zdravotnictví, energetika a privátní kapitálové fondy.
Juraj Felix
Pracuje pro Google na pozici Agency Development Manager a spolupracuje s digitálními agenturami na tom, aby společně podpořili růst českého a slovenského byznysu s využitím produktů Google. Před svým působení v Google pracoval na manažerské pozici ve společnosti Deloitte s fokusem na Strategic Change & Organization Transformation. Jeho specializací jsou oblasti Strategy Formulation, Performance Management, Organization Transformation & Change Management, Sales Force Effectiveness, Customer Experience.
BRANDING, PR A MEDIA
26. 7. 2017
Online přenos, Google Praha
Petr Houzar
Petr Houzar má v českém Googlu na starosti témata digitálního brandingu a video reklamy. Dříve pracoval ve Vodafonu a Karlovarských minerálních vodách, kde mimo jiné řešil digitální kampaně na 14 trzích. Ve vodafonu vedl inovativní marketing s primární zodpovědností za korporátní digitální strategii, rozvoj sociálních sítí, mobilní marketing, vztahy s vývojáři a inovace v oblasti digitální komunikace a médií. Petr je držitelem mnoha českých i mezinárodních digitálních ocenění.
Jan Řehák
Jan Řehák je odborník z prostředí mediálních agentur, kde působil v manažerských rolích v lokálním i regionálním měřítku. Ve své kariéře se orientoval na strategické plánování médií a efektivitu mediálních investic a zastával roli CEO v mediálních agenturách ZenithOptimedia a OMD. Působil též jako regionální média manažer pro Hasbro a Kraft Foods pro regiony CEE a CEEMA. Působil jako obchodní ředitel a později výkonný ředitel Cet21 /TV Nova), dohlížel také na obchodní aktivity CME ve střední a východní Evropě. Nyní se věnuje vlastním inovačním podnikatelským záměrům a poradenství.
Alžběta Houzarová
V letech 2008-2013 působila v komunikaci společnosti Vodafone naposledy jako tisková mluvčí. Během mateřské dovolené vedla mentoringový program pro top manažerky Odyssey v Česku, na Slovensku a v Maďarsku. Na volné noze se věnovala PR společností IdeaSense a Bubble. Od roku 2016 vede komunikaci společnosti Google na českém a slovenském trhu.
EXPORT, DATA & PERFORMANCE
21. 8. 2017
Online přenos, Google Praha
Juraj Felix
František Štrupl
František Štrupl pracuje pátým rokem v obchodním týmu české pobočky Googlu na pozici Retail Industry Manager. Má na starosti významné klienty zejména z oblasti Retail eCommerce, kterým společně se svým týmem pomáhá v oblastech výkonnostního marketingu, brandingu,efektivního využívání digitálních médií a datové analytiky. Většina klientů, se kterými spolupracuje, působí nejen na českém trhu, ale i v zahraničí, takže má rovňež bohaté zkušenosti se zahraniční expanzí.
ACQUISITION OF NEW CLIENTS
4. 10. 2017
Online přenos, Google Praha
Petr Šmíd
Johana Amlerová
Johana Amlerová pracuje v Google na pozici B2B Marketér. V letech 2012-2016 působila jako redaktorka a editorka Makething.cz, v letech 2013-2015 pak pracovala jako Advertising and media Manager v brandz friendz.
Martin Svoboda
Martin Svoboda pracuje v Google na pozici Business Development Manager. Před svým nástupem do Google v květnu roku 2016 pracoval jako Global Account Director ve společnosti Virgla, LLM. V letech 2011-2015 sbíral zkušenosti v agentuře OMD Czech jako Media Consultant and Digital Strategy Specialist.
Jana Štrbová
Jana Štrbová pracuje od počátku roku 2017 v Google na pozici Agency Development Manager. V letech 2013-2016 působila na pozici Digital Marketing Manager ve společnosti Lenovo. Od roku 2011 pracovala na různých marketingově orientovaných pozicích ve společnosti ČSA.
LEADERSHIP & COMPANY CULTURE
1. 11. 2017
TBD
David Špinar
David Špinar se věnuje tématu digitálního marketingu od roku 2003, kdy pracoval jako ředitel online agentury Dobrý web. V roce 2005 pak založil největší online digitální mediální agenturu H1.cz, kde až do roku 2014 působil jako ředitel. Do Google nastoupil v létě 2014 na pozici Head of performance. Měl na starost propagaci, rozvuj, a implementaci, pokročilých řešení výkonnostního marketingu pro největší české zadavatele. Do jeho portfolia patřilo i téma programatického nákupu reklamy. Od roku 2016 působí jako CEO v investiční skupině MITON CZ.
Petra Hrušková
Petra Hrušková je ve společnosti Google zodpovědná za nábor v regionu EMEA (Europe, the Middle East and Africa). V Paříži řídila regionální tým recruiterů a úzce spolupracovala s Business a HR leadershipem. Posledních pět let budovala týmy napříč regionem a přivedla do Google desítky špičkových lidí, kteří téměř do jednoho ve společnosti uspěli a dále rozvíjejí svou kariéru.
ROUNDTABLE WITH TAŤÁNA LE MOIGNE
29. 11. 2017
Google Praha
Taťána le Moigne
Taťána le Moigne řídí české zastoupení společnosti Google od roku 2006. V oboru informačních technologií pracuje 25 let, profesní dráhu nastartovala u firem Abakus a Digital Equipment. V letech 1994-2003 pracovala ve společnosti Microsoft v ČR, v Německu a Velké Británii. V roce 2003 založila vlastní konzultační firmu, o dva roky později i společnost 4bambini. V roce 2009 získala Taťána ocenění Osobnost českého internetu. Od roku 2008 se pravidelně umisťuje v anketě Hospodářských novin na žebříčku 25 nejúspěšnějších žen v české republice, v roce 2011 tuto anketu vyhrála. Od roku 2012 ji rovňež časopis Forbes řadí mezi 50 nejvlivnějších žen v ČR. V roce 2014 byla oceněna prestižní cenou Osobnost HR.