Pokud inzerujete ve vyhledávání Google či Seznam, určitě jste se již setkali s možností přidat ke svým reklamám rozšíření. Rozšíření mohou na první pohled vypadat jako zanedbatelný doplněk ke kampani, avšak přidat je ke svým reklamám má smysl.
Pokud inzerujete ve vyhledávání Google či Seznam, určitě jste se již setkali s možností přidat ke svým reklamám rozšíření. Rozšíření mohou na první pohled vypadat jako zanedbatelný doplněk ke kampani, avšak přidat je ke svým reklamám má smysl.
V roce 2020 Google představil novou verzi svého analytického nástroje Google Analytics, kterou nazval Google Analytics 4. Tato verze přináší několik významných změn oproti svému předchůdci Universal Analytics. O jaké změny se jedná a jak zásadní jsou oproti předešlé verzi?
V dnešní době spousta uživatelů nakupuje zboží přes zbožové srovnávače. Právě proto jsou srovnávače skvělou příležitostí, jak můžete zvýšit prodeje svého e-shopu. Těmi nejpopulárnějšími u nás jsou jednoznačně Heureka a Zboží.cz. Ale co všechno inzerce na těchto a mnoha dalších srovnávačích obnáší?