Vánoční sezóna je za rohem, a proto je nejvyšší čas, abyste začali připravovat své vánoční kampaně a maximalizovali tak své prodeje.

Vánoce jsou pro většinu firem zásadním obdobím. Je proto třeba připravit tu správnou strategii a podle toho nastavit kampaně. Díky naší propracované strategii a skvělým výsledkům jsme od Seznamu získali ocenění Nejlepší strategie pro Black Friday v ČR za naše kampaně pro klienta Telly. Danému klientovi zajišťujeme vše v rámci digitálního marketingu, od reklamních systémů, jako jsou Google Ads, Sklik, Facebook, Instagram, YouTube, Twitter/X, Criteo aj., až po SEO a mediální nákup u publisherů.

Naše know-how ohledně využití dat, kreativy a reklamních systémů úspěšně aplikujeme u všech klientů, a to i z řad e-commerce. Ať již připravujeme Black Friday nebo sezónní výprodej, vždy dosáhneme maximálně možných prodejů při velmi nízkém PNO.

Při přípravě vánočních kampaní je třeba brát v úvahu všechny kroky full-funnel strategie. My našim klientům dokážeme přizpůsobit strategii tak, aby pokryla všechny části prodejního funnelu a vytěžila z kampaní maximum. Efektivně zasahujeme zákazníky akvizičními kampaněmi a následně je opět oslovujeme prostřednictvím remarketingu. Pravidelně maximalizujeme prodeje díky maximálnímu využití reklamních systémů a vždy používáme jednotnou komunikační kampaň v rámci celého mixu. Máme dobrou znalost chování zákazníků a umíme velmi dobře pracovat s publiky a daty zákazníků (včetně e-mailových seznamů zákazníků).

Pokud chcete maximalizovat prodeje v krátkém čase, využijte limitované nebo časově omezené akce. S takovými akcemi umíme velmi dobře pracovat. Podívejte se, jak jsme u našeho klienta maximalizovali prodeje pomocí omezených akcí a dokonce jsme dokázali během dvou dní dosáhnout výše tržeb jako za celý měsíc:



Důležitá je také kreativa, prostřednictvím které komunikujete nejen svůj brand a nabídku, ale také konkurenční výhody. Dokážeme vám připravit kreativu na míru vašemu brandu a nabídce, a to pro různé reklamní systémy, jako např. Facebook, Instagram, YouTube, Sklik, Google Ads, Adform, TikTok apod., včetně videí v různých formátech nebo HTML5 bannerů. Podívejte se na kreativní a komunikační koncept, který jsme vytvořili pro našeho klienta Biokošíky.

Prohlédněte si naše další práce a výsledky:

Právě teď je ideální čas začít připravovat vánoční kampaně. Neváhejte a kontaktujte nás. Vytěžíme z vašich kampaní maximum.

Děkuji za pozornost.

Petr Buroň
Co-Founder & CEO


M: (+420) 601 390 256
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
www.bv24.cz