Zúčastnili jsme se letošního ročníku konference Sklik Expert fórum. Připravili jsme pro vás krátké shrnutí novinek, které na konferenci zazněly.
Asi největší novinkou v Skliku jsou Lookalike publika. Tuto funkci jsme již několik měsíců testovali v rámci beta verze a nyní je již dostupná k využití každému. Lookalike publika představují nový typ cílení v Skliku, který zasahuje relevantní uživatele. Lookalike publika lze vytvořit na základě návštěvníků vašeho webu, ale v budoucnosti bude možné pro tvorbu Lookalike publik využít i vlastní e-mailové seznamy zákazníků nebo konverzní seznamy.
Dále Sklik připravuje možnost srovnání období v tabulce se statistikami, aktuálně je možné srovnávat období pouze v grafu. Graf také čeká vylepšení v podobě zobrazování filtrovaných dat. V tabulce statistik na základní úrovni přibyde možnost zobrazení všech druhů cílení, jako jsou zájmy nebo pohlaví. Do Vánoc by také mělo být možné zakládat kampaně pro Zboží.cz přímo v Skliku. V nedohledné době Sklik plánuje automatizované biddování, kde by mělo být možné zvolit maximalizaci konverzí či obratu. Tato novinka bude dostupná nejdříve pro Obsahovou síť a až poté pro Vyhledávání.
Chcete inzerovat v Skliku, Google Ads, na sociálních sítích apod.? Neváhejte nás kontaktovat.