Zúčastnili jsme se konference PROBIDDING 2023, kde jsme se dozvěděli zajímavé poznatky a tipy ze světa zbožových srovnávačů. Připravili jsme krátký článek, ve kterém se s vámi o několik zajímavostí podělíme.
Pro inzerci na zbožových srovnávačích můžete využít různé biddovací strategie. Můžete si například vytvořit skupinu produktů s cenou do 21 Kč, kterým můžete nastavit libovolnou nabídku. Heureka totiž neúčtuje prokliky u položek do 21 Kč, a proto za prokliky na tyto položky nebudete nic platit (to platí jen v případě, když je váš e-shop jediný, kdo na dané produktové kartě bidduje). Pokud s inzercí na srovnávačích teprve začínáte, budou vám stačit 4 strategie na srovnávač, které pak můžete dále členit nebo kombinovat. Pro nastavení biddovacích strategií můžete využít např. Mergado nebo aplikaci Bidding Fox.
Pro neustálý přehled vaší inzerce využijte aplikaci Fox Data+. Aplikace vám ukáže např. vývoj spárovanosti produktů, přehled návštěvnosti webu, podezřele levné či drahé produkty (např. nesprávně napárované příslušenství) apod. Můžete si také nastavit alerty, která vás upozorní třeba na náhlou změnu ceny produktu.
Chcete začít inzerovat na Heurece, Zboží.cz a dalších zbožových srovnávačích? Kontaktujte nás.