Sociální sítě využívá téměř každý. V posledních letech nabírá na popularitě aplikace TikTok, která konkuruje i těm nejoblíbenějším sociálním sítím světa, jako je Facebook, Instagram či Twitter. Jakou příležitost představuje TikTok pro firmy a proč by jej měly využít ve své marketingové strategii?
Aplikaci TikTok v Česku využívá 1,8 milionu uživatelů měsíčně, přičemž cca 1 milion z nich patří do věkové skupiny 18-24 let a téměř 500 tis. je ve věku 25-34 let. Čeští uživatelé v aplikaci stráví v průměru více než 80 minut denně. Velkou výhodou TikToku je nízká míra překrytí uživatelů s uživateli ostatních sociálních sítí, takže značky prostřednictvím TikToku mohou zasáhnout nová publika. A to je určitě zajímavé pro firmy, které chtějí budovat povědomí o svém brandu.
Na TikToku lze inzerovat v pěti formátech. Reklamní formát TopView zaručuje, že vaše videoreklama bude tím prvním, co uživatel uvidí při otevření aplikace. Formát In-Feed Ads umožňuje zobrazit reklamu mezi ostatními příspěvky ve feedu. In-Feed One Day Max vám zajistí prémiovou 4. pozici ve feedu, přičemž daný slot bude patřit vaší reklamě po 24 hodin. Další možností je Hashtag Challenge, kdy vyzvete uživatele TikToku, aby se zapojili do vaší výzvy. A nakonec ve svých videích můžete využít nálepky, filtry, kvízy apod., kterým se souhrnně říká Branded Effects.
Máte zájem inzerovat na TikToku? Kontaktujte nás. S reklamou na TikToku máme zkušenosti. TikTok pro nás představuje významnou součást media mixu při realizaci promo kampaní pro sportovní eventy UFC a propagaci českého fightera Jiřího “BJP” Procházky, a díky tomu víme, jak na to.