Pokud inzerujete na Facebooku, zvažte využití katalogu. Prostřednictvím katalogu můžete na Facebooku a Instagramu prodávat položky z vašeho inventáře. Založení katalogu na FB je jednoduché, ale pro jistotu jsme pro vás připravili návod krok za krokem.

  1. Otevřete si Commerce Manager vaší FB stránky.
  2. Napravo v panelu Katalog zvolte Přidat položky, popřípadě vlevo v menu klikněte na Zdroj dat a vpravo na Přidat položky, kde zvolíte možnost Přidat několik položek.
  3. Nabídnou se vám možnosti, jakým způsobem budete chtít nahrát položky z vašeho inventáře do katalogu. Nejčastěji se využívá nahrání položek prostřednictvím XML feedu. Můžete také využít manuální nahrávání, ale to se hodí jen pokud máte málo položek v inventáři. Zvolte tedy nahrání přes Data feed.
  4. Otevře se vám tabulka, pomocí které vytvoříte nový zdroj dat. Pokud máte svůj XML soubor s daty připravený, můžete jej nahrát.
  5. V dalším kroku si nastavíte, jak často a v kolik hodin se má zdroj dat aktualizovat.
  6. V posledním kroku můžete zdroj dat pojmenovat, nastavit si měnu, zkontrolovat a případně změnit nastavení (nastavení zdroje dat lze kdykoliv upravit i po jeho vytvoření). Pokud je vše v pořádku, můžete zdroj dat vytvořit.

Nyní máte Facebook katalog vytvořený. Zkontrolujte si, zda se všechny položky nahrály správně, případné problémy v XML feedu můžete vyřešit hned nebo později. Jednotlivé položky z XML feedu můžete v Commerce Manageru upravovat dle potřeby (např. název, cena, obrázky apod.). Kromě toho lze vytvořit podskupiny produktů, které pak můžete využít v různých sadách reklam. Nyní můžete vytvářet kampaně na prodej z katalogu, a to jak na Facebooku, tak i na Instagramu.

Pokud si nevíte rady s inzercí na Facebooku a Instagramu, kontaktujte nás. Rádi vám pomůžeme s nastavením i správou kampaní.