Zúčastnili jsme se letošního ročníku konference Sklik Expert fórum, kde Sklik představil novinky a chystané změny. Chceme se s vámi podělit o pár zajímavostí, které během fóra zazněly.

  • Sklik chystá revizi vstupních požadavků pro začlenění webů do partnerské sítě - bude kladen důraz na smysluplnost webu a do partnerské sítě se budou začleňovat i zahraniční weby, které navštěvují čeští uživatelé.
  • V obsahové síti lze nyní využívat vylučující klíčová slova, doporučuje se nepřesahovat limit 100 slov na kampaň.
  • Domovskou stránku Seznamu čekají menší změny - např. komentáře uživatelů k článkům nebo ultralokální obsah, kdy bude Seznam uživatelům zobrazovat obsah v souvislosti s jejich fyzickou polohou.
  • Sklik připravuje chytré strategie nabídek pro obsahovou síť, ve vyhledávání pak bude nová volná shoda, která by měla lépe chápat význam vyhledávacích dotazů a klíčových slov a najít mezi nimi relevanci.
  • V budoucnosti se také můžeme těšit na možnost využití Lookalike publik.

Chcete inzerovat v Skliku a Google Ads? Kontaktujte nás, pomůžeme vám.