Současné zpomalení ekonomiky představuje pro firmy značný problém. Navzdory tomu jsou zde příležitosti, díky kterým může Vaše firma růst.
Aktuální vývoj e-commerce
Jistě nyní často čtete, že e-commerce firmy mají problémy. Tyto problémy v rámci ochlazení trhu kvůli válce, inflaci, vyšším výdajům na životně potřebné věci (energie, bydlení, potraviny) a nejistému výhledu situace nalomily očekávaný růst, nebo spíše chuť a možnosti lidí více utrácet. Největší problém mají velké e-shopy, jejichž tržby se pohybují v řádu stovek milionů nebo miliard Kč. A to ne že by měly výrazné propady, dokonce třeba obratově rostou v řádu jednotek procent, jenže jejich skutečný vývoj je jiný oproti byznys plánu pro rok 2022, kde očekávaly třeba růst 40%. A při takových obratech je to už podstatná investice do skladu, skladových zásob a dostatku lidských zdrojů, které nyní nepotřebují. Zboží pak musí často prodávat s výraznou slevou, ať neleží na skladě, a značně nižší marží a ziskovost jim letí podstatně dolů.
Vaše příležitosti pro podstatný růst v e-commerce při změně nákupního chování zákazníků
Aktuální situace ovšem nabízí i příležitosti k růstu. Jde o to správně využít své výhody a porozumět aktuálním potřebám a preferencím zákazníků v rámci změny nákupního chování. Pokud máte možnost rychlé flexibility, umíte reagovat na aktuální preference zákazníků a děláte svůj marketing chytře, můžete dosáhnout podstatného růstu stejně jako náš klient, který prodává prémiovou kosmetiku. V dubnu 2022 se klientův růst tržeb pohyboval v řádu milionů Kč, meziročně jeho tržby vzrostly o 60 %. To vše při podstatně nižších nákladech na akvizici jednoho zákazníka - CPA se snížila o více než 30 %.
Strategické řízení marketingu a TOP digitální marketing
Naše full-servisová agentura se pravidelně zabývá strategickým řízením marketingu v rámci dobré znalosti aktuálních preferencí zákazníka. Dokážeme firmám rychle a efektivně přepracovat strategii, najít ty správné výhody, připravit účinnou kreativu a chytře vše komunikovat v rámci TOP digitálního marketingu. Díky tomu získáte konkurenční výhodu a hlavně budete podstatně zvyšovat tržby a snižovat náklady na akvizici nového zákazníka. Již v rámci pandemie Covid-19 jsme pomohli úspěšně a velmi rychle změnit řadu byznys modelů. Díky našim očekáváním a výhledu ohledně aktuálních preferencí zákazníků a vývoje ekonomiky a našim zkušenostem opět klientům přinášíme podstatně lepší prodejní výsledky.
Pokud máte zájem dozvědět se více, napište nám a rádi si domluvíme krátký video call pro konzultaci možností a příležitostí právě pro Váš e-shop, služby a produkty.
S pozdravem,
Petr Buroň
Co-Founder & CEO
M: (+420) 601 390 256
T: (+420) 597 308 214
petr.buron@bv24.cz
www.bv24.cz