Pokud inzerujete ve vyhledávání Google či Seznam, určitě jste se již setkali s možností přidat ke svým reklamám rozšíření. Rozšíření mohou na první pohled vypadat jako zanedbatelný doplněk ke kampani, avšak přidat je ke svým reklamám má smysl.

Reklamy s rozšířením více vyniknou na stránce s výsledky vyhledávání, kde se nachází i jiné reklamní inzeráty spolu s organickými výsledky. Přidáním rozšíření do svých kampaní navíc můžete podat zákazníkovi více informací o vaší firmě a výrobcích či službách. Tyto faktory mohou mít za následek vyšší CTR vašeho inzerátu. A vyšší očekávaná CTR zvyšuje skóre kvality reklamy, které má vliv na to, zda se vaše reklama zobrazí a kde.

Google Ads nabízí celou škálu rozšíření, jako jsou odkazy na podstránky, popisky, strukturované úryvky, volání, lokalita, obrázky, formulář pro zájemce, lokalita affiliate partnera, cena, aplikace a propagace. V Skliku jsou k dispozici rozšíření o odkazy na podstránky, popisky, volání a lokalitu. Ačkoliv Google Ads a Sklik nebudou u vaší reklamy zobrazovat všechna rozšíření najednou, je vhodné využít jich co nejvíce a vylepšit tak své kampaně.

Pomůžeme vám s nastavením či správou vašich kampaní a postaráme se, abyste z nich získali maximum. Kontaktujte nás.