V dnešní době spousta uživatelů nakupuje zboží přes zbožové srovnávače. Právě proto jsou srovnávače skvělou příležitostí, jak můžete zvýšit prodeje svého e-shopu. Těmi nejpopulárnějšími u nás jsou jednoznačně Heureka a Zboží.cz. Ale co všechno inzerce na těchto a mnoha dalších srovnávačích obnáší?

Bez správně nastaveného XML feedu se při prodeji na Heurece a Zboží.cz neobejdete. V první řadě je potřeba upravit XML feed tak, aby se vaše produkty napárovaly na produktové karty. Produkty napárované na kartu mají podstatně vyšší šanci konverze než ty nenapárované.

Pro ještě vyšší účinnost inzerce je vhodné začít biddovat na produkty. Biddingem se rozumí nabízení maximální ceny za proklik, prostřednictvím kterého můžete dostat svůj e-shop až mezi doporučené nabídky v horní části produktové karty a zvýšit tak pravděpodobnost, že zákazníci nakoupí u vás.

Úprava XML feedu nespočívá jen v párování a biddování. Je zde řada dalších věcí, které je potřeba nastavit, aby byl XML feed co nejvíce optimální - např. promování akce, která na vašem e-shopu zrovna běží nebo nastavení všech povinných tagů dle specifikace daného systému. Kromě Heureky a Zboží.cz lze XML feed upravit například i pro vyhledávače Google a Seznam, aby se vaše produkty zobrazovaly na vysokých pozicích v Google nákupech a jako produktové inzeráty.

Pokud si chcete zvýšit prodeje inzercí na Heurece, Zboží.cz nebo na jiném srovnávači a potřebujete správně nastavit svůj XML feed, neváhejte nás kontaktovat.