Zúčastnili jsme se konference Sklik Expert fórum 2021 ohledně novinek v online marketingu z Skliku. Přinášíme vám několik zajímavých bodů z oblasti digitálního marketingu, které během fóra zazněly:

  • Seznam.cz připravuje možnost cílení na e-mailové adresy, a to i na ty, které nepatří k doméně Seznamu. Díky tomu bude možné udržet kontakt se zákazníky i poté, co Google začne s blokováním cookies třetích stran.
  • Blokace cookies třetích stran ze strany Google je zásadní změnou, která brzy otřese světem digitálního marketingu. Naštěstí existuje řešení, které spočívá v kontextovém cílení a cílení na témata či zájmy uživatelů.
  • I v dnešní době se vyplatí využívat klíčová slova v obsahové síti. Jedná se totiž o nejpřesnější typ cílení. Navíc není závislý na cookies třetích stran.
  • Trendem v oblasti brand buildingu jsou videoreklamy. Umožňují firmám dostat se lépe do podvědomí zákazníků využitím emocí. Zákazníka je však nutné zaujmout hned na začátku, než reklamu zavře.

Pokud potřebujete pomoct s nastavením či správou PPC kampaní, jsme tady pro vás. Kontaktujte nás, rádi vám poradíme.