Krátké video formáty, Live stream, Stories. To vše jsou aktuální trendy na sociálních sítích. Autorů a influencerů, kteří takový obsah tvoří rapidně přibývá a Facebook v tom vidí velkou příležitost pro inzerenty.
Facebook doposud zobrazoval in-stream reklamy u videí, které byly delší než 3 minuty. Nově budou reklamy umisťovány také do kratších videí se stopáží minimálně 1 minuta. Přináší to nové možnosti nejen inzerentům, ale také tvůrcům videí, kteří tak budou moci monetizovat i svá kratší videa.
Live stream je další formát, kde se právě vaše reklama na Facebooku může začít zobrazovat. Ačkoli již nyní někteří vybraní autoři mají svá živá vysílání monetizovaná, tedy jsou odměňováni za to, že se u jejich tvorby zobrazují reklamy, Facebook brzy umožní monetizaci více tvůrcům, což bude znamenat další prostor pro umístění vašich reklam a tím pádem i více možností pro zásah relevantního publika.
Facebook plánuje nově také monetizaci Stories. Reklamy by ve Stories vybraných tvůrců měly mít podobu jakýchsi reklamních samolepek. Tuto variantu Facebook zatím bude testovat jen v malém rozsahu.
Chcete, aby se vaše reklama také zobrazovala na Facebooku tomu správnému cílovému publiku? Nebo preferujete jiné kanály k oslovení vašich stálých i potenciálních zákazníků? Kontaktujte nás. Rádi to s Vámi prokonzultujeme online.