Každý potenciální zákazník má svou lovebrand, tedy oblíbenou značku, o kterou se zajímá, kterou  často vyhledává a kterou nakupuje hned, jakmile mu to situace dovolí. Sklik zaznamenal rostoucí zájem inzerentů o segmentaci právě podle značek. Proto vytvořil nové způsoby cílení, které zasáhnou milovníky konkrétní značky ať už z oblasti elektroniky, módy či hraček. 

 

Při testování tohoto způsobu cílení bylo odvozeno nákupní chování takzvaných “Brandlovers”, tedy těch, kteří při svých aktivitách na internetu vykazují silné známky preferencí svých oblíbených značek. Toto cílení však nemá odhalit aktuální zájem o koupi konkrétního produktu, ale pouze náklonnost k určitému brandu. Lze tak cílit například na milovníky značky Samsung.

 

Sklik vychází vždy z aktuálních dat, která získává díky službě Zboží.cz. Zatím se toto cílení týká asi 30 značek, z nichž některé můžete vidět v následující tabulce, ale postupně bude Sklik přidávat další brandy. 

 

Elektronika

Móda

Hračky

Sony

Nike

Lego

Xiaomi

Adidas

 

Samsung

   

Philips

   

Nokia

   

Lenovo

   

LG

   

Huawei

   

Dell

   

Apple

   

Acer

   



Pokud byste chtěli pomoci s nastavením tohoto nástroje, či přidat značku, kterou byste využili pro Vaše klienty, neváhejte nás kontaktovat.