Na začátku září, konkrétně 3. 9. 2019, spustil Sklik novinku s názvem Dynamický banner. Jedná se o nový typ online reklamy, který atraktivně prezentuje vybranou nabídku produktů nejen stávajícím uživatelům Vašeho webu, ale navíc také oslovuje nové potenciální zákazníky.
V bV24 pro Vás již testujeme první kampaně u našich klientů. Rádi s nastavením Dynamického banneru pomůžeme také Vám, abyste z tohoto nástroje dostali maximum prodejů.
Nyní se pojďme podívat, jak tento nový formát reklamy funguje a proč Vašim reklamním kampaním může pomoci při růstu výkonu.
Dynamický banner působí na první pohled podobně jako Dynamický retargeting, což je nástroj od Seznamu, se kterým již léta pracujeme. Narozdíl od něj má však Dynamický banner hned několik výhod. Například to, že nabídku produktů, která se v této formě reklamy zobrazí si inzerent může zvolit sám. Velkým plusem je také nová funkce podpory šablon, díky níž můžeme zákazníkům banner ještě lépe vyladit (barvy, fonty písma, popis produktů). A v neposlední řadě tento nástroj nabízí zobrazení ceny produktu či vypočítané slevy v porovnání s původní cenou. To vše a mnohé další má při správném nastavení velice pozitivní efekt na celkový výkon reklamy.
Pojďme si to tedy pro přehled ještě shrnout...
Výhody Dynamického banneru:
- Zajímavé možnosti nastavení - nastavení Dynamického banneru nabízí spoustu možností, jak inzerci vizuálně upravit tak, aby byla pro zákazníky ještě atraktivnější. Možností šablon, barev a popisků je dost na to, aby Vaše inzerce vybraných produktů oslovila cílové zákazníky.
- Větší šance na oslovení zákazníků - Seznam a jeho partnerské weby (Seznam.cz, Novinky.cz, Seznam Zprávy, Sport.cz, ProŽeny.cz, iDnes.cz, IHned.cz, Aktuálně.cz, nebo web TV Nova, TV Prima, a další...) navštěvuje pravidelně až 95 % české internetové populace. Vaše inzerce se tak bude zobrazovat na nejvýznamnějších webech českého internetu.
- Nové publikum - Dynamický banner umožňuje rozšířit publikum, takže inzercí necílíte pouze na stávající uživatele webu, ale také na nové potenciální zákazníky. Podle modelu STDC je Dynamický banner obzvláště vhodný ve fázi THINK.
- Žádné příplatky - Dynamický banner může využívat každý. Inzerent platí pouze za prokliky od potenciálních zákazníků.
- Široké využití - Nemusíte mít zrovna e-shop, abyste mohli Dynamický banner využívat. Pomocí tohoto nástroje lze inzerovat širokou škálu výrobků ale také služeb.
Potřebujete s nastavením Dynamického banneru pomoci nebo jen chcete získat více informací? Neváhejte nás kontaktovat.