Sklik umožňuje importovat či exportovat kampaně s celými sestavami, inzeráty, klíčovými slovy atd. Tato funkce šetří čas a umožní vám efektivně spravovat vaše kampaně mezi PPC systémy.

 

Jak kampaně importovat

Po přihlášení do vašeho účtu v Skliku najeďte na záložku nástroje a vyberte import kampaní. Nyní vyberete soubor, který chcete nahrát. Nahrát můžete soubor ve formátu CSV nebo komprimovaný soubor ZIP. Jednotlivými volbami můžete následně ovlivnit naimportování souboru např. v kolonce nepřeji si importovat lze zaškrtnout cenu za proklik, textové či bannerové inzeráty a mnoho dalších. Můžete také využít funkce “najdi a nahraď”, která ušetří spoustu času třeba při přechodu z http na https.


Typy importů v rozhraní

V druhém kroku importu vybíráte data, která chcete importovat. Můžete tedy vyškrtnout kampaň, kterou chcete vynechat.

Vytvořit či přepsat - tento typ importu nahradí vše daty z importovaného souboru. Využívá se hlavně u nového prázdného účtu, ale dá se s ním vhodně pracovat i při přepisu jednotlivých inzerátu s využitím funkce “nepřeji si importovat”.

Duplikovat existující kampaně - import duplikuje tyto kampaně s novým datem. Tento způsob importu je vhodný pokud potřebujete použít stejnou strukturu na různé typy zařízení.

Aktualizační režim - je vhodný v situaci, kdy už máte vytvořené kampaně a potřebujete provést jen jejich drobné úpravy. U aktualizačního režimu se nemusíte obávat nežádoucího smazání kampaní jako je to u importu vytvořit či přepsat. Musíte však dát pozor na to, aby se shodovaly všechny názvy včetně interpunkcí. Při úpravě inzerátů v editoru exportovaný soubor nenese žádnou zprávu o jejich pozastavení, proto rozhraní vytvoří inzeráty nové, proto je v tomto případě vhodnější využít funkci vytvořit či přepsat.

Posledním krokem je samotný import dat. Jakmile dojde k dokončení importu dat zobrazí se vám zpráva s výsledkem.

Pokud si nevíte rady s importem kampaní v rozhraní Skliku neváhejte nás kontaktovat.