Největší české hračkářství nás před aktuální vánoční sezónou oslovilo na základě ukázky našich kreativ a výhry nejlepší Black Friday strategie v ČR od Skliku. Pro Facebook, Instagram a YouTube jsme vytvořili několik variant kreativ, které využíváme pro naše aktuální kampaně s cílem maximalizovat prodeje v hlavní prodejní sezóně, prohloubit vztah zákazníků se značkou a zvýšit jejich retenci.
V rámci komunikační strategie připravíme kreativní koncept pro jednotnou komunikaci vaší firmy a výhod produktů. Tím prohloubíme znalost značky a řešení u zákazníků. V rámci akvizičních kampaní vaše kreativa více zaujme a pomůže k lepší brand awareness. V neposlední řadě jednotnou kreativní kampaní můžete napříč médii výrazně podpořit krátkodobé slevové akce jako například Black Friday, Single Days, apod. A tím maximalizovat viditelnost a hlavně prodeje.
V rámci kreativy připravíme videa pro sociální sítě Facebook, Instagram, YouTube a TikTok nebo Sklik video. Videoformáty lze využít také v systému Adform, nebo při nákupu u publisherů, který také zajišťujeme. Připravíme také HTML5 bannery včetně brandingových formátů interscroller a to ve specifikaci pro Adform, Google Ads, Sklik, případně jiné.
Podívejte se na videa vytvořená pro Facebook a Instagram (feed, stories a reels) a YouTube.
YouTube - videoFacebook a Instagram - reels a stories