V roce 2022 jsme meziročně zvýšili tržby o 15 % na 30,5 mil. Kč. Poptávka po špičkových službách v oblasti digitálního marketingu, komunikačních kampaní a kreativních konceptů stále roste, a to jsou při 10letém výročí skvělé zprávy pro další růst firmy bV24 - buďte vidět 24 hodin online. Jsme rádi, že můžeme měnit byznys klientů díky TOP digitálnímu marketingu.
Rok 2022 byl pro firmy opět velmi turbulentní, po covidových letech poznamenala firmy pro změnu válka a následná energetická krize. Obzvlášť větší eshopy musely šlápnout na brzdu ambiciózním plánům pro rok 2022 a nejeden má velké problémy. Nicméně toto období přináší právě výzvy a příležitosti dělat digitální marketing jinak, chytřeji než konkurence - využít vaše data na maximum, prohloubit vztah vašich zákazníků se značkou v rámci komunikace během celého prodejního funnelu, zvýšit konverzní poměr, retenci zákazníků, snížit PNO nebo cenu za akvizici CPA.
Přesně na tyto věci jsme sázeli u kampaní našich klientů. Například jsme v minulém roce dělali u klientů více omezených akcí a díky dobré práci s daty jsme z kampaní vytěžili maximum. Třeba u klienta s kosmetikou děláme i akční kampaně jen na dva dny. Díky správnému cílení a využití mediálního mixu za velmi malý spend 10 tis. Kč jsme u klienta dosáhli tržeb přes 200 tis. Kč (jeden produkt, průměrná objednávka 2 000 Kč), a to za necelé dva dny. Navíc se nám to takto povedlo již 4x za sebou. To se nám daří také u našich dalších klientů.
Velice nás v roce 2022 potěšilo ocenění Nejlepší strategie pro Black Friday v ČR, které jsme získali od firmy Seznam za kampaň pro našeho klienta Telly (pay TV), jehož kampaně se pohybují ve vyšších desítkách mil. Kč ročně. Řídíme pro něj veškerý digitální marketing, tj. Google Ads, Seznam Sklik, Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, TikTok, Criteo, mediální nákup, CRO a UX konzultace a také výkonnostní kreativu.
V rámci strategie a kreativních konceptů pro rok 2022 jsme přišli s celou řadou efektivního představení řešení firem, nabídky nebo konkurenčních výhod formou videa pro sociální sítě, YouTube nebo Sklik video. Také bannery tvoříme výhradně v HTML5 a tím v kombinaci s maximálním využitím dat zákazníků dosahujeme u klientů podstatného růstu a maximalizace prodejů. Můžete se podívat na ukázku kreativní konceptu pro Biokošíky.
Od 1.11.2022 máme nově sídlo firmy a hlavní kanceláře v centru Ostravy v budově Skelet, patřící firmě Smart Innovation Center, s.r.o., provozované soukromou investorskou skupinou. Našli jsme zde profesionální zázemí a služby, což se ihned projevilo na našich obchodních výsledcích. V každém kvartálu po přestěhování, tj. 4Q 2022 a 1Q 2023, jsme přesáhli hranici tržeb 10 mil. Kč.
Opět nás velice těší, že se nám s více než 90 % klientů daří spolupracovat dlouhodobě, a to více let. Díky pozitivní zákaznické zkušenosti, resp. obchodního partnerství s klienty, jsou nakloněni k dalšímu rozvoji aktivit a chtějí využívat další námi nabízené služby. Klientům vždy dokážeme pomoci komplexně, připravíme pro ně účinnou strategii, kreativu a naše nápady jdou až za hranu digitálního marketingu a vhodně tak doplňují jejich interní nebo externí týmy, čímž zvyšují potenciál online komunikace ke svým zákazníkům.
Klienti především oceňují:
- Celkový byznysový přehled ve více oborech a trzích.
- Perfektně připravené strategie, mediaplán, nastavená KPI a predikci výkonu.
- Velmi dobrou znalost zákazníků, jejich chování a preference a následnou komunikaci vzhledem k potřebám zákazníků a jejich chování v rámci online prostředí.
- Schopnost a ochotu společně připravit či najít další konkurenční výhody.
- Komunikaci se zákazníkem během celého prodejního funnelu.
- Interní týmy, seniorní specialisty na PPC a jiné systémy (Google Ads, Sklik, Facebook, Instagram, LinkedIn, Adform, YouTube, Ctriteo, Twitter, TikTok, mediální nákup, SEO, UX copywriting, emailing a další).
- Kreativitu, HTML5 bannery, videa, webdesign, profesionální fotky, které zapadají do konceptu marketingové strategie a navíc vyšší vizibilitu zvolených reklamních formátů.
- Znalosti v oblasti IT pro rychlejší a lepší řešení/implementaci v rámci analytiky a zákaznické péče.
- Zvyšování prodejů a snižování ceny za akvizici včetně predikce daného vývoje u e-commerce projektů.
- Naše zkušenosti s realizací celé řady zajímavých kampaní v rámci obchodních vztahů našich klientů B2B, B2C, samozřejmě hodně zastoupen e-commerce. Pokud nás budete sledovat, můžete se těšit na konkrétní případy.
- Již několik let pomáháme klientům se vstupem na zahraniční trhy jako je Polsko, Německo, Rakousko nebo Maďarsko. Máme aktivní kampaně v celé EU, Velké Británii, Severní Americe nebo na Blízkém východě.
Závěrem bych chtěl poděkovat všem kolegům, obchodním partnerům a klientům za spolupráci. Vaše potřeby v rámci zvolených cílů a komunikace k zákazníkům a jejich potřebám je pro nás vždy priorita. Cesta ke splnění byznysových cílů klienta je založena na porozumění potřeb jeho zákazníků a podle toho připravené a úspěšně realizované strategii. Tuto strategii úspěšně praktikujeme již řadu let.
Děkuji za pozornost.
Petr Buroň
Co-Founder & CEO
M: (+420) 601 390 256
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
www.bv24.cz