Od 19. dubna 2022 se statistiky výkonu kampaní v Skliku zpřesní. Sklik totiž začne modelovat chybějící konverze.

Ochrana soukromí uživatelů na internetu s sebou přináší různá omezení ve shromažďování informací o uživatelích a jejich aktivity na webu. To má za následek, že reklamní systémy nejsou schopny inzerentům podávat přesné informace o konverzích. Modelováním nedoměřených konverzí bude Sklik moci poskytnout inzerentům přesnější údaje o výkonu kampaní. Kromě počtu konverzí bude modelovat i jejich hodnotu.

Modelování konverzí se týká také Zboží.cz. Inzerenti tedy mohou čekat nárůst konverzí v Skliku i na Zboží.cz. Objem nárůstu konverzí bude záviset na aktuálním počtu konverzí a prokliků v kampaních inzerentů. Čím více konverzí a prokliků má inzerent ve svém účtu, tím vyšší bude nárůst a naopak.

Tento krok pomůže inzerentům ve vyhodnocování výkonu kampaní, které je vzhledem ke stále přísnějším omezením ve sběru informací čím dál komplikovanější.